چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۱۸

یادداشت ابطحی از حضور شب گذشته خود در بیت رهبری

به گزارش جماران؛ محمدعلی ابطحی در کانال تلگرامی خود نوشت: بعد از سالهای طولانی من و جمع دیگری از دوستان به مراسم افطاری رهبری دعوت شدیم و رفتیم. من همیشه معتقد بوده ام اختلافات جدی جریانات سیاسی ، در زیر سقف نظام ورهبری باید حل وفصل شود. تقریبا نظر اکثر فعالان سیاسی اصلاح طلب غیر بدلی هم همین است. مرز اصلاح طلبی و براندازی در همین نقطه قرار دارد. حل مشکلات کشور در داخل وقتی عملی است که حرمت و جایگاه کلیت نظام محترم بماند. به همین دلیل از دعوت افطاری رهبری حس خوبی داشتم. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط