چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۰:۲۵

2500کلاس درس تخریبی در هرمزگان

شور و اشتیاق علم آموزی، هر ساله بیش از 320 هزار دانش آموز هرمزگانی را به مدارس می کشاند، کلاس هایی که به گفته مسئولان نوسازی یک سوم آنها استاندارد ندارد و باید کاملا تخریب و ساخته شود. به گزارش مهر، خدا کنه زلزله نیاد ، جدیت و تاکید ماشالله قاسمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان بیانگر نگرانیش از دو هزار و 500 کلاس درس 100 درصد تخریبی در استان هرمزگان است. کلاس های درسی که یک سوم کلاس های استان را تشکیل می دهد. نگرانی که اگر توجه جدی به آن نشود به یک فاجعه هولناک تبدیل خواهد شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط