چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۰:۲۵

ده بروین پس از سرزنش برای رفتن به سیتی: من در وولسفبورگ می مانم

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، کوین ده بروین 24 ساله لحظاتی پیش در مراسم بهترین های ورزشی آلمان به انتخاب روزنامه بیلد در پاسخ به سوال مجری مراسم درباره آینده اش گفت :" من قطعا این فصل برای وولفسبورگ بازی خواهم کرد . ده بروین که با پیشنهاد 45 میلیون یورویی باشگاه سیتی روبرو بود بالاخره در تیم خود باقی ماند، هکینگ پیش از این اعتراض کرده بود که با این پیشنهادات بالا نمی توان ده بروین را حفظ کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)