چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه گل ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۰

اگر طلب داشته باشد پولش را می دهیم

مدیربرنامه های غلامرضا رضایی، اعلام کرده که این بازیکن از باشگاه نفت تهران 460 میلیون تومان طلب دارد و چون تاکنون مطالباتش را پرداخت نکرده اند از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است. در این راستا حسین آل اسحاق مسوول کمیته نقل و انتقالات و کمیته حقوقی باشگاه مدعی شد که تاکنون شکایتی از این بازیکن به دستش نرسیده است و اگر چنین چیزی باشد، متعاقبا به شکایت او رسیدگی خواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)