پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹

برانکو: محرومیت فغانی دردی از پرسپولیس دوا نمی کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید محروم شدن داور دیدار تیمش برابر ذوب آهن سودی برای باشگاه پرسپولیس ندارد. به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir)، برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: پس از اینکه با انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند مقابل ذوب آهن به خاطر اشتباه های داوری نتیجه بازی را واگذار کردیم درصدد هستیم تا روحیه تیمی خود را برگردانیم و خودمان را آماده رویارویی با فولاد کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)