چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جانا ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۱:۴۲

اقدامی دال بر سلامت بنزین تولید داخل

عضو کمیسیون انرژی مجلس از عدم توجه هیات رئیسه کمیسیون متبوعش به تقاضای تحقیق از بنزین وارداتی انتقاد کرد. به گزارش جهان، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه مصرف کشور پس از حدود 2 سال وقفه به علت آنچه سرطان زا بودن آن خوانده می شد، گفت: بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه مصرف، اذعان به بطلان ادعای سرطان زا بودن این بنزین است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)