پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۳

30 هزار هکتار از اراضی جنوب تهران با آب های آلوده آبیاری می شود

سلامت نیوز : 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی جنوب تهران با آب های آلوده آبیاری می شود. سال هاست، سلامت سبزیجات و صیفی جات اراضی جنوب تهران زیر سوال است. سلامتی محصولاتی که در پایتخت میلیونی توزیع می شوند و تهدیدی جدی برای سلامت تهرانی ها به حساب می آیند. این تهدید چند سال پیش با شیوع بیماری وبا، شکل جدی تری به خود گرفت و حساسیت ها نسبت به آبیاری این اراضی با آب های آلوده را بالاتر برد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)