پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۲:۲۱

صادرات نفت ایران به کره جنوبی افزایش می یابد

وزیر نفت از موافقت کره جنوبی برای افزایش خرید نفت از ایران پس از لغو تحریم ها خبر داد و گفت: ایران هم اکنون 100 هزار بشکه نفت به این کشور می فروشد. به گزارش ایرنا، بیژن زنگنه روز یکشنبه پس از دیدار با ایل هو یو وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ایران و کره جنوبی در بخش های مختلفی می تواند با یکدیگر همکاری داشته باشند، درباره مبادلات نفتی دو کشور، افزود: کره جنوبی پیش از اعمال تحریم ها ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)