چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
افغان ایرکا ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۹

مهاجمین انتحاری که قصد حمله بر جنرال دوستم را داشتند دستگیر شدند

سه فرد انتحار کننده که قصد حمله بر جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری را در فاریاب داشتند، دستگیر شدند. مسعود احمد مسعود معاون جنبش ملی اسلامی به خبرنگاران گفت که این افراد قصد داشتند که بر جنرال دوستم در ولسوالی قیصار حمله نمایند که قبل از رسیدن به هدف با واسکت های انتحاری حوالی ساعت 10 شب گذشته توسط گارد خاص معاونیت ریاست جمهوری و پولیس ملی بازداشت گردیدند. وی میگوید که انتحار کننده گان چهار تن بودند و یکی از آنها موفق به فرار شده، اما تحت تعقیب قرار دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)