پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۹

ضرورت اختصاص 5 درصد از تخت های بیمارستانی به بیماران روانی

سلامت نیوز : نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت اختصاص 5 درصد از تخت های بیمارستانی به بیماران اعصاب و روان، گفت: امروزه 4 میلیون نفر در کشور درگیر درمان بیماری روانی هستند و لذا لازم است سهم بیمه سرپایی آنها افزایش یابد. عبدالرحمان رستمیان در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت حمایت از بیماران روانی در جامعه، افزود: واقعیت آن است که بار بیماری های روانی بالا است و باید سهم بیشتری از اعتبارات را برای این بیماری درنظر گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط