سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
مدال ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۷

اکبری:تیام و جپاروف می ماندند، پرسپولیسی ها برای مان کری نمی خواندند

بازیکن اسبق آبی پوشان با دل پر از استقلال فعلی صحبت می کند: تماشای بازی های استقلال هنوز چنگی به دل نمی زند. به گزارش مدال، با یدالله اکبری، بازیکن اسبق استقلال و سایپا به گفتگو نشستیم. اکبری صحبت های جالبی را در مورد وضعیت تیم سابقش با ما در میان گذاشت. * وضعیت استقلال فعلی را چطور می بینید؟ آخرین بازی که از تیم استقلال دیدم، با پرسپولیس بود. بازی خوبی را از آبی ها ندیدم. با اینکه تیم جوان های خوبی دارد، اما کیفیت مطلوب را ارائه نمی دهد و هواداران را از تماشای عملکرد تیم دلزده می کند! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)