سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۹

آیت الله خامنه ای وهاشمی رفسنجانی روز اشغال لانه جاسوسی امریکا کجا بودند؟

در 13 آبان 1358، من و آیت الله خامنه ای در مکه بودیم که خبر تصرف سفارت آمریکا را شب هنگام در پشت بام محل اقامت مان، هنگامی که آماده خواب می شدیم، از رادیو شنیدیم؛ تعجب کردیم زیرا انتظار چنین حادثه ای را نداشتیم. سیاست مان هم این نبود. حتی اوایل پیروزی انقلاب که گروه های سیاسی، شعارهای خیلی تندی علیه آمریکا می دادند، مسئولان کمک کردند که آمریکایی هایی که در ایران بودند، بدون آسیبی به کشورشان بازگردند و خیلی از آنها اموالشان را هم بردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)