سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۵

چرا کسی از شکنجه من در آلمان نگفت؟

یوسف پیرزاده در واکنش به اظهارات نایب رئیس مجلس آلمان که ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده بود، این سؤال را مطرح کرد: چرا کسی شکنجه شدن من در زندان های آلمان را به نایب رئیس مجلس آلمان متذکر نشد؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)