چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۱:۳۵

نوری: چون سلامتی ام در خطر بود، محروم شدم

مهدی نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره محرومیت 6 ماهه اش از حضور در اردوهای تیم ملی و میادین کشتی گفت: از ما خواستند که در آزمایش دوپینگ شرکت کنیم من هم این موضوع را قبول کردم، اما حالا به من می گویند چون سلامتی ات در خطر است باید 6 ماه محروم شوی. می گویند چربی خونت بالاست و نباید در اردو حضور داشته باشی. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)