پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳

تجهیز 15 روستای سوادکوه شمالی به دوربین مداربسته

بخشدار نارنجستان سوادکوه شمالی گفت: با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه های متولی برای نخستین بار 15روستای بخش نارنجستان به منظور ارتقای امنیت منطقه، مجهز به دوربین های مداربسته می شوند. همت ملکی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی مازندران گفت: از آنجایی که با افزایش مهاجرت روستائیان به شهرها و بازگشت مجدد و هرزگاهی آنها به روستا تداخل فرهنگی به عنوان آسیبی جدی مدنظر است که اجرای طرح های امنیتی می توان قدمی مثبت در حفظ و ارتقای امنیت قلمداد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط