دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۸

پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقطع ارشد مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری گروه آموزش پزشکی این دانشگاه در نیمسال تحصیلی دوم 94-93 در مقطع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی به روش مجازی از میان اعضای هیات علمی علاقه مند و دانشجویان واجد شرایط استعدادهای درخشان دانشجو می پذیرد. به گزارش ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، پذیرش دانشجو بر اساس بررسی سوابق حرفه ای و شرکت در مصاحبه ساختارمندی که توسط گروه آموزش پزشکی انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط