دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۸

افتتاح دهمین مرکز توانمندسازی بانوان بهبود یافته کشور در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا سراوانی ظهر امروز در مراسم افتتاح دهمین مرکز توانمندسازی بانوان بهبود یافته کشور در زاهدان که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: تاکنون مرکزی برای بانوان بهبود یافته از اعتیاد در سیستان و بلوچستان وجود نداشت که امروز نخستین مرکز با حضور مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. وی ظرفیت این مرکز را 20 نفر عنوان کرد و افزود: خدمات مشاوره ای و مددکاری از جمله خدمات قابل ارائه به بهبودیافته گان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)