پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲

30 درصد ترافیک اینترنت کشور در اختیار شبکه های اجتماعی خارجی

به گزارش بی باک، نصرالله جهانگرد امروز در مراسم رونمایی از شبکه خدمات رایانش ابری کشور با اشاره به آینده فناوری اطلاعات در دنیا که به سمت خدمات در حال حرکت است، گفت: غفلت ما از تقویت زیرساخت های فنی باعث جایگزینی ترافیک شبکه های خارجی در کشور شده است. وی با بیان اینکه این موضوع فارغ از جنبه های ارتباطی، پول، امنیت و دیتای کشور را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: هم اکنون 30 درصد از ترافیک کشور را شبکه های خارجی به خود اختصاص داده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)