دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۳

شمسایی در بازی با حفاری اهواز به میدان می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، وحید شمسایی که با رأی کمیته انضباطی یک جلسه محروم شده بود قرار است فردا در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل تیم حفاری اهواز به میدان برود. شمسایی در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد. این مسابقه بین تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر فوتسال است که ساعت 16 روز پنجشنبه برگزار می شود. انتهای پیام/ک ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)