جعفری: انتقام یا هر اسمی! باید پرسپولیس را ببریم
سایر منابع:
سایر خبرها
قطبی: بردن پرسپولیس خیلی شیرین بود
به گزارش خبرورزشی ، افشین قطبی در نشست خبری بعد از پیروزی در دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: بازی بسیار شیرینی برای خوزستانی ها و هواداران فولاد بود. بازیکنان بسیار خوب به وظایف خود عمل کردند و کار را در نیمه اول برایمان آسان کردند. و ی در ادامه ا فزود: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه دوم تمرکزمان را حفظ کردیم و توانستیم با این پیروزی شیرین فاصله مان را با صدر جدول کم کنیم. هنوز
فولاد شایستگی قهرمانی در لیگ را دارد
به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی پس از پیروزی فولاد مقابل پرسپولیس به رختکن فولادی ها رفت و در جمع بازیکنان این تیم اظهار داشت: این برد شیرین را به بازیکنان و به ویژه افشین قطبی که افتخارات بسیاری برای کشور کسب کرده، تبریک می گویم و امیدوارم نوار موفقیت های فولاد که از نیم فصل دوم شروع شده همچنان ادامه داشته باشد. وی افزود: از مدیریت باشگاه و تمام بازیکنان فولاد تشکر می کنم که با برد امروز دل
اولین شکست پرسپولیسی ها در لیگ مقابل شاگردان قطبی/ استقلال خوزستان به سقوط نزدیک تر شد
از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 15:15 در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفتند. این دیدار با پیروزی دو بر یک فولاد خوزستان به پایان رسید. مهدی زبیدی و پریرا (پنالتی) دو گل فولاد را در این بازی به ثمر رساندند. کمال کامبابی نیا نیز تک گل پرسپولیس را در دقیقه 85 وارد دروازه فولاد کرد. با این نتیجه پرسپولیس همچنان با 34 امتیاز در صدر جدول باقی
عرب: فتاحی بگوید این بازی مجوز برگزاری داشته یا نه/ در بازی با پدیده هم همین کار را کردند
ایرج عرب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات پیش از بازی امروز تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس، گفت: درست چند دقیقه قبل از بازی پرسپولیس مقابل پدیده در هفته قبل سعید فتاحی مسأله تبلیغات دور زمین را مطرح کرد چرا که پول این تبلیغات به سازمان لیگ می رسد و مسئولیت آن هم با خود سازمان لیگ است. تا 10 دقیقه قبل از بازی فتاحی هر کسی را می دید می گفت که بازی پرسپولیس و پدیده لغو می
برانکو: همیشه بازی در اهواز سخت است/ نمی خواهم درباره پنالتی نظر بدهم
گوییم. سرمربی پرسپولیس درباره جای خالی شجاع خلیل زاده در این مسابقه نیز، خاطرنشان کرد: طبیعی است که خلیل زاده مدافع وسط ما است و در حد تیم ملی بازی می کند. در چنین دیداری جای او خالی بود. او در واکنش به این سوال که از عملکرد محمد نادری راضی است، تاکید کرد: این اولین بازی او در یک زمین بسیار سخت بود. به طور کلی از کار او راضی هستم. نمی خواهم درباره پنالتی نظر بدهم. باید بعداً این صحنه را ببینم.
نامه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون
رویداد24 در پی اتفاقات روزهای اخیر و حواشی که امروز در جریان بازی تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس به وجود آمد باشگاه پرسپولیس قصد دارد نامه اعتراض آمیز خود را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کند. باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات هفته های اخیر لیگ برتر به شدت معترض است و در اعتراض به این موارد نامه خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد تا پاسخ آنها را درباره شرایط موجود جویا شود.
کارشناسی داوری بازی فولاد و پرسپولیس
به گزارش فانوس ، حیدر سلیمانی درباره عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی فولاد خوزستان در پرسپولیس تهران گفت: رضا کرمانشاهی برخلاف بازی های گذشته امروز خوب دوید و نزدیک به صحنه ها بود اما بزرگترین اشتباهش در دقیقه 46 با گرفتن پنالتی به سود فولاد بود. او افزود: داور در این صفحنه زاویه خوبی داشت و هم مهاجم و هم مدافع را به خوبی می دید اما نمی دانم چرا آن صحنه را پنالتی گرفت. حتی داور پشت
اظهارات برانکو پس از اولین باخت پرسپولیس
به گزار ش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان، گفت: می دانستیم بازی سختی در انتظارمان است. همیشه مقابل فولاد بازی سخت است. این مسئله ارتباطی به جایگاه جدول ندارد. به فولاد تبریک می گویم. برای ما باخت در لیگ بالاخره اتفاق می افتاد. *این شکست نمی تواند ما را متزلزل کند وی افزود: این اتفاقی نبود که بخواهد ما را متزلزل کند با وجود اینکه شکست
واکنش خلیل زاده به شکست برابر فولاد (عکس)
به گزارش ورزش سه، شجاع خلیل زاده بعد از شکست پرسپولیس برابر فولاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خسته نباشید به بچه ها. این شکست به نام شما ثبت نمی شود اگر به اتفاقات قبل و جریان بازی دقت کنیم. ما مثل همیشه به مسیرمان ادامه می دهیم و بگذارید همچنان از نام پرسپولیس بترسند. او در ادامه نوشت: بگذارید بگویند ما تیم محبوب هستیم و لطف ها شامل حال ما می شوند که به قول معروف آنها از بدی ما می
اهتزار پرچم ژاپن، این بار در ورزشگاه اهواز!
به گزارش کندو نیوز ، ماجرای پهن شدن پرچم های ژاپن در ورزشگاه های شهرهای مختلف بعد از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز همواره خبرساز شده است. بااین وجود مدت ها در هیچ ورزشگاهی شاهد این اتفاق نبودیم تا اینکه امروز در اهواز تکرار شد. بعد از گل اول تیم پرسپولیس به فولاد در نیمه نخست مسابقه امروز برخی از هواداران تیم خوزستانی در ورزشگاه غدیر اهواز پرچم ژاپن باز کردند و به این شکل برای پرسپولیسی ها کری خواندند. اتفاق عجیبی که بعد از شکست ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا دیگر تکرار نشده بود. انتهای پیام/ ...
پاداش 100 میلیونی شکست پرسپولیس به فولادی ها
قطبی رقم بخورد. گفتنی است؛ فولاد از زمان حضور افشین قطبی دو پیروزی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس به دست آورده و در بازی با پارس جنوبی جم به تساوی بیرون از خانه رسیده است. بعد از پیروزی ای که فولاد خوزستان امروز مقابل پرسپولیس به دست آورد، اعضای هیات مدیره باشگاه خوزستانی با حضور در جمع بازیکنان و کادرفنی به آنها وعده پاداش ویژه دادند. بر اساس اعلام هیات مدیره باشگاه فولاد
قطبی شاگردان شفر را پیش انداخت/ استقلال از پرسپولیس پیشی گرفت
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، تا پایان هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس هر کدام با دریافت 6 گل
اهواز| افشین قطبی: خیلی زحمت کشیدیم و باید پرسپولیس را می بردیم/ در حال حاضر عشق من فولاد است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، افشین قطبی پس از برتری 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: به تمام هواداران فولاد و بازیکنانم تبریک می گویم. بازیکنانم به درستی وظیفه خود را انجام دادند. بازی بسیار سختی بود و وقتی 2 بر صفر جلو بودیم، فشار زیادی روی ما بود. از باخت پرسپولیس ناراحت نیستم وی ادامه داد: یک بازی سخت و البته شیرین برای خوزستان بود. من احساس می کنم
نخستین شکست فصل پرسپولیس رقم خورد/ قطبی مچ برانکو را خواباند
به گزارش شمال نیوز، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم فولاد همراه شد. مهدی زبیدی (25) و پریرا(45 - پنالتی) برای فولاد و کمال کامیابی نیا (85) برای پرسپولیس گل زدند. برانکو ایوانکوویچ که در این بازی شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت از
پنالتی فولاد در بازی با پرسپولیس اشتباه بود
هر دو بازیکن پرسپولیس و فولاد خوب بود، اما در اعلام پنالتی اشتباه کرد و داور پشت دروازه هم کمکی به کرمانشاهی نکرد. برداشت داور این بود که مدافع پرسپولیس، مهاجم فولاد را با دست شارژ کرده که درست نبود. پس از سوت پایان نیمه اول، شاهد اعتراض شدید بیرانوند به داور بودیم که اخطار به وی درست بود. کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره دیگر صحنه های این مسابقه تصریح کرد: تصمیم داور در دقیقه 37 در
هیچ کس نمی تواند در مورد این پنالتی نظر بدهد!/کرمانشاهی مقابل بازیکنان معترض به خوبی ایستاد
به گزارش وانانیوز، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: اول باید بگویم پوشش تصویری این مسابقه بسیار بد بود حتی در صحنه بحث برانگیز بازی که اواخر نیمه اول رخ داد و داور به سود فولاد اعلام پنالتی کرد ما فقط از یک زاویه این پنالتی را دیدیم و هیچ صحنه دیگری از پنالتی به نمایش درنیامد. وی افزود: هنگامی که مدافع و مهاجم دو تیم در محوطه
اعضای پرسپولیس بدون حضور در میکسدزون از ورزشگاه خارج شدند
به گزارش وانانیوز، فولاد خوزستان در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس به پیروزی 2 بر یک رسید. در پایان این دیدار بازیکنان پرسپولیس بدون حضور در میکسدزون ورزشگاه را ترک کردند. اعضای پرسپولیس از در پشتی ورزشگاه غدیر خارج شدند. انتهای پیام/ا
میرزایی: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم
به گزارش وانانیوز، رضا میرزایی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: صحنه گل را ندیدم نمی دانم آفساید بوده یا خیر. در این مورد کارشناسان باید صحبت کنند و نظر بدهند. ان شاءالله برای قهرمانی می رویم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است این تیم تا فینال آسیا رفته است ما در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. وی در خصوص عملکرد داوری در این دیدار گفت: داوری خوب بود البته به نظرم در نیمه دوم کمی متزلزل شد اما در مجموع عملکرد خوبی داشت. انتهای پیام/ ...
اعتراض هواداران پرسپولیس به داور؛ چرا 30 ثانیه زود سوت زدی؟
به گزارش وانانیوز، رضا کرمانشاهی داور بازی پرسپولیس و فولاد، در حالی که 4 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم گرفته بود، وقتی ساعت به 93 دقیقه و 30 ثانیه رسید سوت پایان مسابقه را زد. در آن لحظات، پرسپولیس در حال حمله به دروازه فولاد بود و هواداران تیم تهرانی معتقدند اگر مسابقه ادامه پیدا می کرد، تیمشان شانس زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت. حالا در شبکه های اجتماعی، پرسپولیسی ها به این موضوع معترض شده اند که چرا داور 30 ثانیه زودتر سوت پایان بازی را زده و باعث باخت تیمشان شده است. ...
قطبی: برای قهرمانی هنوز خیلی کار داریم
به گزارش فارس، افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان در میکسدزون ورزشگاه غدیر و پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند، ورزشگاه هیجان زده بود، من مربی فولاد هستم و همه تلاش می کنیم تیم را به بالای جدول برسانیم. کار بسیار سختی است ما امروز کار سختی انجام دادیم، پرسپولیس بازیکنان و مربی خوبی دارد. قطبی در پاسخ به این سوال که آیا شعله های قهرمانی برای او و تیمش روشن شده است، گفت: هنوز خیلی کار داریم، اجازه بدهید بازی به بازی جلو برویم باید در هر بازی عملکرد بهتری داشته باشیم. ...
برانکو: این شکست ما را از اهدافمان دور نخواهد کرد
به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: می دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است. این بازی همیشه سخت بوده است، جدا از جایگاه دو تیم در جدول. به تیم فولاد بابت برد تبریک می گویم و برای ما هم باید اولین شکست رقم می خورد. شکست مقابل فولاد ما را از رسیدن به اهداف مان متزلزل نمی کند وی در ادامه افزود: این اولین
بوستانی: می خواهیم در لیگ برتر بمانیم
استقلال خوزستان در دومین بازی از نیم فصل دوم باز هم شکست خورد. کریم بوستانی سرمربی آبی های اهوازی درباره باخت یک بر صفر مقابل پدیده مشهد می گوید: بازی این هفته متفاوت و پرفشار برای هر دو تیم بود. برای سه امتیاز آمده بودیم اما بازیکنان ما 20 دقیقه اول عقب کشیده بودند. پدیده مربی و بازیکنان بزرگی دارد و زود به گل رسید. در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم می توانستیم به گل برسیم اما این اتفاق
زبیدی، مهره کلیدی قطبی در بازی های بزرگ
به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد امروز در مهم ترین بازی هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد پرسپولیس بگذرد و نخستین شکست فصل را به تیم برانکو ایوانکوویچ تحمیل کند. در بازی امروز فولادی ها هر دو گل خود را در نیمه نخست به ثمر رساندند و این برتری را در نیمه دوم هم حفظ کردند تا مدافع عنوان قهرمانی برای اولین بار در لیگ هجدهم در شهر اهواز باخت را تجربه کند
میرزایی: فینالیست آسیا را بردیم/قطبی گفت باید برای قهرمانی بجنگیم- اخبار استانها – همسو نیوز
به گزارش همسونیوز به نقل از تسنیم از اهواز ، رضا میرزایی بعد از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی سختی را بردیم و این برد به ما کمک کرد تا بتوانیم به آینده امیدوار باشیم. من نمی خواهم در مورد مسائل داوری و حاشیه ای حرفی بزنم. وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد با این برد شانس قهرمانی دارد یا نه، یادآور شد: وقتی قطبی به فولاد آمد به ما گفت باید
شکست سنگین و خانگی پیکان/ عقاب در اردکان حرفی برای گفتن نداشت
های خاتم اردکان و عقاب نهاجا به مصاف هم رفتند. در این مسابقه شاگردان فرهاد نفرزاده مقابل اردکانی ها حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 26 بر 24 مغلوب میزبان خود شدند. نتایج دیدارهای هفته بیست وچهارم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است: خاتم اردکان 3 عقاب نهاجا صفر شهرداری تبریز سایپا (درحال برگزاری است) فولاد سیرجان
بیرانوند اشتباه کرد، قفل 311 دقیقه ای دروازه اش شکست
به گزارش کندو نیوز ، بهترین خط دفاعی لیگ در غیاب شجاع خلیل زاده تنها 25 دقیقه توانست مقاومت کند و سرانجام از روی نقطه کرنر و با اشتباه دروازه بان پرسپولیس، دروازه این تیم فروریخت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ آخرین بار در دقیقه 74 بازی با سپاهان گل خورده بودند و پس ازآن مقابل پارس جنوبی، سپیدرود رشت و پدیده مشهد کلین شیت کرده و با گلرهای مختلف، این رکورد را ثبت کرده بودند. اما در بازی با
واکنش تند ستاره پرسپولیس به قضاوت داور + عکس
به گزارش تهران 24 ، پرسپولیس در دیدار هفتۀ هفدهم خود در ورزشگاه غدیر اهواز در یک دیدار پر حاشیه نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا اولین شکست خود را در این فصل مقابل فولاد خوزستان تجربه کند. این بازی که از ابتدا حواشی زیادی را به همراه داشت باعث شد تا پرسپولیسی ها اعتراض زیادی به نحوه برگزاری و داوری این دیدار داشته باشند. در همین خصوص خلیل زاده که این دیدار را به دلیل چهار کارته بودن از دست داده بود به قضاوت داور این دیدار واکنش نشان داد. منبع: ورزش11
پرسپولیس مقابل قلب شیر سکته زد/اولین باخت برانکو به قطبی خوش شانس
میرزایی با سرعت توانست از محمد نادری عبور کند که مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه با شارژ این بازیکن مرتکب خطای پنالتی شد. دقیقه 3+45: لوسیانو پریرا پنالتی فولاد را خلاف جهت حرکت بیرانوند تبدیل به گل کرد. در پایان نیمه نخست علیرضا بیرانوند به دلیل اعتراض شدید به داور کارت زرد گرفت. نیمه دوم دقیقه 47: سروش رفیعی پشت محوطه جریمه فولاد ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه
کریم بوستانی: در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم / اگر 6 امتیاز از تیم ما کسر نمی شد مشکلی نداشتیم و می توانستیم ...
کریم بوستانی بعد از باخت مقابل پدیده در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت:بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت و ما آمدیم که 3 امتیاز را بگیریم ولی بازیکنان ما خیلی عقب کشیدند. وی افزود: پدیده تیم بزرگی است که تیم ما را به عقب راند و موفق شد گل بزند، در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و حتی روی 2-3 شوت از راه دور می توانستیم گل مساوی را بزنیم. به پدیده تبریک می گویم که در بالای جدول حضور دارد
برانکو: هیچ اتفاقی ما را از مسیرمان دور نمی کند
برابر فولاد فارغ از جایگاه دو تیم در جدول سخت بود. وی ادامه داد: این اولین باخت ما در فصل بود اما چیزی نیست که ما را در اهداف مان متزلزل کند و از راهمان دور کند. ما بازی را باختیم اما چند موقعیت گل را از دست دادیم. به میزبان بابت این برد تبریک می گویم. سرمربی پرسپولیس درباره غیبت شجاع و تاثیر آن در شکست تیم گفت: او بازیکن استاندارد ما در دفاع میانی و در حد تیم ملی است. طبیعی