سایر منابع:
سایر خبرها
وقتی شکست عشقی به جنون می کشد
این ذهنیت ها، باید بگوییم چیزی که اشتباه است، همیشه اشتباه است و این که چه دلایل قبلی باعث آن شده، چیزی از اشتباه بودن آن کم نمی کند. برخی از جوانان با بیان مقدمه ای چون پس از آشنایی بیشتر می توانم به تو متعهدتر شوم ، اگر همدیگر را خوب بشناسیم، مصمم تر به ازدواج می شوم ، و... وارد رابطه با جنس مخالف می شوند و ارتباطشان را آنقدر پیش می برند که بالاخره طرف مقابلشان را وابسته به خود می کنند
ویسی: اگر اسمم علی دایی بود...
وارد کرد. در مجموع مساوی عادلانه بود اما می توانستیم برنده بازی باشیم که بی تجربگی بازیکنان مانع آن شد. نظر دایی محترم است ما وقتی نیمه اول یک بر صفر جلو افتادیم حفظ توپ کردیم اما در نیمه دوم روی ضد حملات برنامه داشتیم و به حریف فضا دادیم ولی یک موقعیت گل ندادیم و صبا هیچ فرصت گلی نداشت. باید در ضد حملات بهتر کار می کردیم. نظرات دایی برای من قابل احترام است و هیچ شکی ندارم که
علی دایی بهترین کاپیتان پس از انقلاب/درگذشت مادر محمدبنا +تصاویر
شده گفت: پنالتی عقاب برابر ملوان صحیح نبود و خطا بیرون از محوطه جریمه بود. پنالتیتیم پدیده برابر شهرداری کاشان درست پشت و مدافع به بادامکی پشت پا زد. وی درباره مسابقه استقلال برابر شهرداری سمنان گفت: تکل دقیقه 11 امین حاج محمدی باید با کارت قرمز جریمه می شد. در محوطه جریمه خطای پنالتی روی یعقوب کریمی نشد و روی سجاد شهباززاده هم اتفاقی نیفتاد و دعوا سر توپ است. اسماعیلی بازیکن استقلال هم
بعد از المپیک به سراغ زندگی ام می روم
خوش رنگ تری می خواست. متأسفانه یک غفلت باعث شد کشتی برده را ببازم. من 7 بر صفر از کشتی گیر ازبک جلو بودم، اما در ثانیه های پایانی او با فنی که به من زد، مرا ضربه کرد و بازنده شدم. البته به نظر خودم فنی که او زد ضربه فنی نبود، اما داوران نظرشان این بود که این فن اجرا شده است. هرچه هم اعتراض کردم فایده ای نداشت. از این کشتی گیر ازبک شناختی داشتید؟ من تا پیش از مسابقات لاس وگاس هیچ وقت
ظریف: اسناد مذاکرات آلماتی موجود است
کشور اتفاق بیفتد. ظریف در پاسخ به اظهارات بذرپاش گفت: آقای بذرپاش خوب بلد است. آن دو سالی که من در سازمان ملل بودم چه ربطی به تحریم های اولیه و ثانویه داشته است. می خواهید بگویید دو قطعنامه در زمان من تصویب شد؟ بنده هیچ نقشی در تصویب یا رد آن قطعنامه ها نداشتم و الحمدالله مسئولیتی در آن زمینه ندارم. وی خاطرنشان کرد: بحث هایی که آقای بذرپاش عنوان کردند عموما ربطی به بحث ما
بهترین کاپیتان تیم ملی ایران بعد از انقلاب انتخاب شد/ رقابت تنگاتنگ دایی با عابدزاده+فیلم
که فقط برای دیدن بازی نفت مقابل الاهلی به امارات سفر می کنند. وی ادامه داد: تنها نماینده ایران هستیم که از سال گذشته در این مسابقات باقی مانده ایم و 50 درصد راه را در تهران از دست دادیم و آن هم به خاطر هوش بالای الاهلی بود و 60 درصد بازی را در اختیار داشتیم و از نقطه کرنر گل خوردیم و اعتقاد داریم تیمی که نقطه قوتش کرنر یا ضربه کاشته است می تواند نقطه ضعفش هم باشد. امیدوارم بتوانیم در
منصوریان: تا آخرین نفس مبارزه می کنیم
مسیر هنگامی بازیکنان در فرودگاه مهرآباد هم حضور داشتند، دردرون هواپیما تعدادی از خانواده ها هم به بازیکنان می گفتند که فقط برای دیدن بازی نفت مقابل الاهلی به امارات سفر می کنند. وی ادامه داد: تنها نماینده ایران هستیم که از سال گذشته در این مسابقات باقی مانده ایم و 50 درصد راه را در تهران از دست دادیم و آن هم به خاطر هوش بالای الاهلی بود و 60 درصد بازی را در اختیار داشتیم و از نقطه کرنر گل
چیزی که ماشین گلزنی استقلال را سوپرایز کرد
ملی ایران هم نتایج خوبی به دست آورده است. بازی ایران و آرژانتین باید مساوی می شد من بازی ایران و آرژانتین را در جام جهانی برزیل تماشا کردم. تیم ایران خیلی خوب بازی کرد. همه چیز 50-50 بود و به نظر من عادلانه بود که بازی بدون گل و مساوی تمام شود. ولی در دقایق آخر مسی روی یک اتفاق نتیجه بازی را عوض کرد. حالا اینکه شما نسبت به داور چه حسی دارید را، دیگر من نمی دانم.
بدترین شروع مرد محبوب استقلالی ها +جدول عملکرد
، شروعی ناامید کننده در فصل پانزدهم داشته تا جایی که پس از گذشت 5 بازی هنوز رنگ برد را ندیده است. نفت تیم شگفتی ساز لیگ چهاردهم، فصل را با تساوی خارج از خانه مقابل تراکتورسازی استارت زد و پس از آن در خانه مقابل صبا به تساوی رضایت داد. شاگردان منصوریان در هفته سوم به سیاه جامگان تازه وارد باختند و پس از آن هم در خانه مقابل ملوان به تساوی 3-3 رسیدند. تازه ترین ناکامی طلایی پوشان تهرانی هم در
دور شدن هنرمندان از یکدیگر به هنر ضربه می زند
هم می نشستیم من یک مصرع می گفتم و تجویدی روی آن آهنگ می گذاشت. یا اینکه تجویدی قطعه ای از ملودی را می ساخت و من روی آن شعر می گذاشتم . امروز متاسفانه این روابط کمرنگ شده است، آهنگساز و شاعر همدیگر را نمی بینند و از آن حال و هوایی که برای خلق اثر خوب لازم است، خبری نیست. بارها اتفاق افتاده نوازنده هایی را که موسیقی کارم را نواختند اصلاً ندیدم. از این وضعیت خوشحال نیستم چون تعاملی صورت نمی گیرد در
اگر نامم علی دایی بود داور توپ های 50-50 را به نفع ما سوت می زد
هم اتفاق نمی افتاد، به نفع صبا سوت می زد، اما در شرایط برعکس خطاهای ما را نمی گرفت. ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا این نوع اعتراضش به داور، توجیه پیروز نشدن تیم اوست، گفت: من دنبال توجیه نیستم، اما واقعاً داور موقعیت های 50-50 را به نفع صبا سوت می زد. شاید اگر این موقعیت ها را به نفع ما سوت می زد، می توانستیم روی ضربات آزاد موفق شویم. وی درباره اینکه چرا حمدالله ابدام را که بازیکنی
خوش گذرانی های نگار فروزنده
را خلق می کند. آشپزی کار دلچسب و زیبایی است اما به صورت روزمره و به شکل وظیفه دوستش ندارم؛ به شکل فان دوست دارم. پس غذاهای تان زبانزد همه دوستان و اقوام است؟ نمی دانم؛ چون نمی دانم تعریف کردن دیگران چقدر واقعی است و چقدر در حد همان تعریف است. ولی فکر می کنم غذاهایم را خوب درست می کنم چون چاشنی آن عشق است. هنوز مثل گذشته زیاد کتاب می خوانید؟ مدت طولانی
ویسی: داور تحت تاثیر نام دایی بود
اشتباهی زدند داور صحنه های 60 به 40 هم به سود صبا سوت می زد. داور تحت تاثیر نام علی دایی قرار گرفت. اسم من هم علی دایی بود شاید وضع فرق می کرد اینکه داوران شهامت بیشتری داشته باشند بسیار مهم است وگرنه در همه جای دنیا داور اشتباه می کند و مشکلی نیست. نباید اسم ها در کنار خط و درون تیم ها داوران را تحت تاثیر قرار دهد. امیدوارم داوران بهتر کار کنند. وی در مورد تعویض جانفزا، گفت: جانفزا تلاش
شاگردان دایی در دقیقه 96 از شکست گریختند / ویسی: داور تحت تاثیر نام دایی بود
. نظرم اصلا با شما یکی نیست بحث تاکتیکی به مربی مربوط است حکیم نصاری و دورقی هافبک دفاعی ما بودند. وی در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه خودشان خطاهای زیادی می کردند، عنوان کرد: به بازیکنان گفتم آنها قدشان بلند است و نباید زیاد خطا کنیم متاسفانه خطا زیاد کردیم و به طور قاطع می گویم 50 درصد از این صحنه ها خطا نبود صحنه شدید روی بازیکنان ما خطا شد که داور اصلاً خطا اعلام نکرد. گل را هم روی اتفاق خوردیم یک موقعیت گل به حریف ندادیم. در 4 بازی گذشته به حریفمان موقعیت گل ندادیم اما در این بازی روی اتفاق و توپی که بلوکه شد گل خوردیم. ...
اگر اسم من هم دایی بود داور به نفع ما سوت می زد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این بازی داور تمام خطاهای 50 به 50 را به نفع صبا سوت زد و به نوعی باعث تساوی ما شد. سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: ما در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم، ولی صبای قم در نیمه دوم بهتر از ما بود و فشار زیادی بر روی ما آورد که در نهایت از روی یک غفلت گل خوردیم.
مظلومی بر سر دو راهی؛ شهباززاده با پروپیچ؟
عنوان وینگر یا بازیکن پشتِ مهاجم را دارد ، اما تجربه نشان داده هر گاه وی از دروازه دور می شود کارآیی خود را به میزان قابل توجهی از دست می دهد و در دیدار برابر شهرداری سمنان نیز این اتفاق افتاد . اگر قرار باشد پروپیچ در زمین حضور داشته باشد ، آن گاه شهباززاده یا باید به عنوان وینگر بازی کند ، یا بازیکن پشتِ مهاجم . با بررسی های بیشتر مشخص می شود که در صورت حضور پروپیچ ، تنها راه حل پشت مهاجم بازی کردنِ
ز بس حاجی افتاد در آن انجمن / نه احرام ماند و نه دیگر کفن
همراهانتان در مدّت هفت روز برسانیم به مکه؛ ایشان می فرمودند: ممنونم ولی چه کنم که این حاج بیچاره مسلوب، منهوب در این بلد غربت حیران می مانند و البتّه باید برای آنها فکری بکنم و هر قدر سعی دارم دربارة ایشان مبذول دارم تنش درست و دلش شاد باد و خاطر خوش که دست دادش و یاری ناتوانی داد چون نیّت صافی شد خداوند تعالی ترحّم فرمود، تمام ارادة حکومتی مشغول تصفیۀ امور حاج شدند و مجدّداً شتر
گناه نکردیم که وارث تحریم های قبلی شدیم/مستندات عملکرد دوره های قبل را داشتیم اما نجابت کردیم
، اقدامات یک شبه نبود، بلکه برای اجرای آن زمان بسیار طولانی صرف شده است. ظریف در این خصوص تشریح کرد: به طور مثال زمانی که اتحادیه اروپا قصد کرد که نفت ایران را تحریم کند در مصوبه خود آورد که این تحریم ها بعد از 6 ماه اجرایی شود که دلیلش این بود که اروپا برای اجرای آن نیاز به زمان داشت تا این مصوبه تاثیر فوری بر بازارهایش نگذارد از طرف دیگر این زمان را برای به دست آوردن اجماع لازم نیاز
استقلال خوزستان 1 - صبای قم 1 | قاضی در دقیقه 96 ناجی دایی شد
محوطه جریمه روی یک رفت و برگشت در مقابل کریم اسلامی قرار گرفت که این بازیکن با شوت بد خود توپ را بیرون زد. سرانجام دقیقه 35 سانتر ابدام در گوشه دروازه به کولیبالی رسید و پاس این بازیکن را در دهانه دروازه فرشاد جانفزا به گل تبدیل کرد. در ادامه بازی دقیقه 38 ارسال بازیکن صبا از راست به قاضی رسید که شوت وی را خسوس در دو ضرب دفع کرد. دقیقه 43 فرشاد جانفزا از سمت چپ محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه صبا کرد
روز سخت استقلال در تبریز
رویارویی سپاهان و تراکتور اوج بازی های امروز هفته ششم لیگ برتر فوتبال است، آن هم در روزی که استقلالی ها به تبریز رفته اند تا با گسترش فولاد بازی کنند. لیگ برتر فوتبال بعد از سه هفته تعطیلی دوباره آغاز شده است تا رقابت های باشگاهی در فوتبال کشور اوج بگیرد و دوباره کری خوانی های تیم های لیگی و هوادارانشان داغ تر از همیشه دنبال شود. بازی های هفته ششم با انجام دیدار استقلال خوزستان و صبای قم
ظریف: غرب در مذاکرات آلماتی نگفت تحریم ها را بر می داریم/دوستان دوست داشتند ما گروگان آقای نتانیاهو باشیم
برداشته شود، لااقل من راه دیگری سراغ ندارم. وی اظهار داشت: این اولین بار در تاریخ ملل متحد است که چنین اتفاقی رخ می دهد؛ برای دولت عراق 10 سال بعد از سقوط صدام این اتفاق افتاد ، الان برای ما این اتفاق افتاده است. وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه درباره قطعنامه 2231 که پرسش یکی از نمایندگان بود، با بیان اینکه کل قطعنامه 2231 براساس ماده 41 است، افزود: ما گناهی نکردیم که وارث شش قطعنامه
کلاس های پیانو انوشیروان روحانی در رشت برگزار می شود / پشیمانی سه تن از اعضای شورای شهر در خصوص انتخاب ...
به مرضی همه گیرشده است. بسیار پیش آمده واز افراد مختلفی اینچنین عباراتی را همرا ه با افسوس شنیده ایم .” ای وای، کاشکی دیشب رئال مادرید فقط یک گل می زد. یا اگر سپاهان دمار از روزگار فلان تیم در نمی آورد یا ملوان در خانه نمی باخت و اگر پر سپولیس یا استقلال فلان نتیجه را می گرفتند. من فقط به یک مساوی احتیاج داشتم .وشاید که اما و اگر های دیگر اتفاق افتاده بود .من الان تک برد بودم! فقط یک
مهاجم استقلال: دست بردار تیم ملی نیستم، زوج طارمی - آزمون مرا ناامید نمی کند!
هیچ جایی عنوان نکرده ام که حتما آقای گل می شوم و دنبال مطرح کردن این داستان ها نیستم. * دانشجوی رشته تربیت بدنی هستی، در دانشگاه هم کلاسی هایت در مورد فوتبال صحبت می کنند؟ چرا که نه. استقلالی ها برخی موافع از نتایج تیم ناراحت می شوند. البته پرسپولیسی ها هم برخی مواقع ناراحت می شوند (باخنده). * تجربه بازی کردن در دربی چطور بود؟ دربی برگشت سال گذشته خوب نبود
غلامی: فحاشی هواداران ناراحت کننده است
آن همه بازیکن پرویز کریمی ضربه آخر را در ضربات پنالتی زد و توپش نیز تبدیل به گل نشد ادامه داد: تقریبا همه بازیکنان یک بار پشت توپ ایستاده بودند و در آخر نوبت به پرویز کریمی رسید. در همه جای دنیا حتی بازیکنان بزرگ هم پنالتی خراب می کنند. دیروز یکی از اتفاقات عجیب افتاد و تیم دسته دویی، تیم لیگ برتری را برد البته از این دست اتفاقات زیاد است و متاسفانه ما ناباورانه حذف شدیم امیدوارم که در لیگ برتر
پرسپولیس باید خیلی بهتر بازی کند/ بازی شش تایی ها در زندان دستگرمی بود!
، ولی به نظرم پرسپولیس باید خیلی بهتر و فراتر از این ها بازی کند چون با تیم لیگ یکی بازی می کرد و باید با 3-2 گل این تیم را مغلوب می کرد. در جام حذفی اکتفا کردن به یک گل خیلی اشتباه است. به هرحال این تیم دو برد پشت سر هم آورده و به نظر می رسد از بحران خارج شده است. من فکر نمی کنم، به نظرم این مشکلات داخلی هنوز پابرجاست که اگر آن ها حل بشود، تمرکز بیشتری می کنند.
اشتباه کنم، شهامت پذیرفتن آن را دارم | از بازیکن پیکان، تلفنی عذرخواهی کردم! | بازی راحتی پیش روی ...
بازیکنان تیم ها قبل از بازی سمت نیمکت حریف بروند؟ به هر حال رسم شده است دیگر... گفتم که این نظر من است. البته رفتن به سمت نیمکت مهمان هم به سرمربی میزبان برمی گردد. شنیدیم صادق بارانی زنگ زده و از شما عذرخواهی کرده است؟ اولاً باید بگویم کار من اشتباه بوده که رفتم توی زمین. قصد درگیری هم نداشتم فقط به خاطر اینکه امید عالیشاه احساسی نشود و کار دست خودش و تیم ندهد جلو
دادستان کل دوران امام:امام هر صحبت آیت الله منتظری درباره آزادی را قبول می کرد
...: آیت الله موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققان و مدرسان حوزه علمیه قم و دادستان کل اوایل دهه 60 درگفتگویی پیرامون شهید اسدالله لاجوردی از نرم خویی امام خمینی(ره) در قبال اجرای احکام قضایی سخن گفته و افزوده است که هر وقت آیت الله منتظری درباره آزادی (زندانیان) صحبت می کرد امام قبول می کرد. وی همچنین گفته است رجم زن و بریدن انگشت دست سارق فقط یکبار در زمان حیات امام اجرا شد که امام بعد از اطلاع مانع اجرای این احکام شد. در دوره ریاست آیت الله اردبیلی بر قوه قضاییه نیز به همین روال امام عمل می شد اما در دوه آیت اللله یزدی در قوه قضاییه رجم و بریدن انگشت برقرار شد. ...
90/ باقری به جای مدیریت گفت: برو بچه برو!
با بازیکن جوان پیکان درگیر شد؟ اتفاقا برای من هم جالب بود که چطور شد کریم باقری با آن هم سابقه آمد و با بازیکنان جوان پیکان درگیر شد. در آن صحنه امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس چندین مرتبه به محمد صادق بارانی بازیکن جوان ما لگد زد ولی داور آمد بازیکن ما را اخراج کرد. کریم باقری با آن همه تجربه به جای این که جلو بازیکن خودشان را بگیرد آمد با بازیکن ما بگو و مگو کرد که اصلا درست نبود. بزرگ تر یک
90/ نتایج رقابت های فوتبال در لیگ های معتبر اروپایی
مقابل کریستال پالاس رده دومی به برتری دست پیدا کند. آن ها با این برد به دهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر دست یافتند. عصر شنبه دو تیم بالای جدول لیگ برتر انگلستان در سلهرست پارک به مصاف هم رفتند. در این دیدار که تا دقیقه 90 بدون گل دنبال می شد، در این دقیقه توسط کلچی ایهه ناچو جوان برای سیتیزن ها گلزنی کرد و بردی دراماتیک را برای تیم پیگرینی رغم زد. از دیگر اتفاقات مهم این بازی می توان به
علی عزتی در گفت وگو با متافوتبال : نفت شخصیت قهرمانی دارد / فکر نمی کردم روزی جزیره کیش را ببینم / مشکل ...
دعوت کردن اولین نفر از باشگاه نفت بودم. مطمئنم آقای کی روش من را خیلی دوست دارد. این را از سوشا مکانی شنیدم. ولی متاسفانه من مصدوم شدم و در مورد جریان قرارداد که قبل تر توضیح دادم، انگیزه م کم شد. محسن مسلمان در بازی با ملوان من را با زانو زد. لگنم ترک برداشت و رفتم پیش دکتر خانلری. ایشان گفت انشالله دوره بعد دعوت میشوی. گفتم من میتوانم. گفت نه اوضاع خوب نیست. بازی بعد در لیگ هم حسین