پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۶:۱۷

عالیشاه:من کاری نداشتم،بازیکن پیکان آمد زد توی سرم

خبرآنلاین نوشت: در این مسابقه عالیشاه در حین زمین خوردن با پا به محمدصادق بارانی کاپیتان پیکان زد که بارانی هم برگشت و با دست ضربه ای آرام به سر او زد. همین اتفاق باعث شد داور کارت زرد دوم را به بازیکن پیکان بدهد و او را اخراج کند. همین اتفاق باعث درگیری کوتاه بازیکنان پرسپولیس و پیکان شد که کریم باقری هم سریع به سمت آن ها دوید و این باعث شد داور کریم باقری را هم از روی نیمکت پرسپولیس اخراج کند. امید عالیشاه می گوید در این اتفاق مقصر نیست چراکه ضربه به بازیکن پیکان، عمدی نبوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط