چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۸

سیمئونه: بارسلونا بهتر از ما بود

سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است بارسلونا از همه لحاظ از تیم او بهتر بوده است. به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، روخی بلانکو در دیدار هفته سوم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا در خانه از بارسلونا با نتیجه دو بر یک شکست خورد. فرناندو تورس در دقیقه 51 برای اتلتیکو مادرید گل زد ولی نیمار 55 و لیونل مسی 77 برای بارسلونا گلزنی کردند تا تیمشان را به برتری برسانند. بارسا اکنون با 9 امتیاز به صدر جدول رده بندی رسیده است و اتلتیکو مادرید هم با 6 امتیاز، پنجم است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)