چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۱

باید کاری کنیم دانش آموز از آموزش لذت ببرد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعلیم و تربیت یعنی کاری کنیم دانش آموز از آموزش لذت ببرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه همدان، "حسین بهرامی نوید" دوشنبه 23 شهریور در جمع مدیران ابتدایی ملایر، افزود: ضمن استفاده از تجارب مدیران گذشته و رفع کردن نواقص، مدیران طوری رفتار نکنند که احساس شود با نبود آنها همه چیز بهم می ریزد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)