پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۴۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه نور خوزستان ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۶:۴۸

دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نمونه کشوری شدند

دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در فهرست دانشجویان نمونه سال 93 کشور، جای گرفتند. در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری سال 93 با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی از معاونان وزارتین و رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، 60 دانشجوی نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)