پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۲

اپل، دوباره اپلیکیشن های ایرانی را غیرفعال کرد

نصف جهان: اگر جزو کاربران آیفون هستید، حتماً متوجه شده اید که اپلیکیشن های ایرانی در iOS با اختلال رو به رو شده اند. داستان، همان داستان همیشگی محدودیت و تحریم است، تا جایی که مدیران برخی از این برنامه ها، همین محدودیت هایی که به تازگی از سوی اپل اعمال شده اند را دلیل اختلال ها اعلام کرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)