چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۸

برانکو: از هواداران عذرخواهی می کنم

سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش در بازی مقابل سایپا بار دیگر موقعیت های زیادی از دست داده است. او همچنین بابت این شکست از هواداران عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از شکست مقابل سایپا اظهار کرد: قبل از هر چیزی به تیم مقابل بابت برد تبریک می گویم و همین طور از هواداران عزیزمان بابت اینکه آن ها را مایوس کردیم عذرخواهی می کنم. امیدی که به برد داشتم به نتیجه نرسید. از طرف دیگر متاسفم وقتی یک بازی را می بازیم چهره بازیکنان مان اینقدر غمگین می شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)