دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۴

مهربانی با طبیعت زیر گنبد فیروزه ای

بهاره خسروی|خبرنگار منطقه7 طبیعت و منابع طبیعی، نعمت ارزشمند الهی است که خداوند متعال آن را برای ادامه حیات موجودات زنده به ویژه انسان ها خلق کرده است. نعمتی که پیشگیری از نابودی و تلف شدن طبیعت و حفظ آن برای نسل های آینده به عنوان وظیفه شهروندی و با رعایت امانت داری امکان پذیر است. در قرآن کریم، نابود کردن و تخریب محیط زیست، تعدی نامیده شده و کسانی را که رفتار ناپسند و ناشایستی در برابر آفریده های خدا و محیط زیست داشته باشند از رحمت خدا به دور می داند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط