چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۲

باخت پذیر، خو کرده به باخت!

آی اسپورت - زندگی ادامه دارد! پرسپولیس و استقلال بازی های لیگ آسیا را فراموش می کنند! روحیه ورزشکاری و قدرت تحمل دوستان ما، خیلی بیشتر از این حرفهاست! باز هم مسابقه خواهند داد، باز هم شکست خواهند خورد و بازهم به تریج قبایشان، بر نمی خورد! تا چند سال پیش، حریف ژاپن و کره جنوبی نمی شدیم و به "خر پول"های عربستان می باختیم، حالا ازبک ها هم ما را می برند و قطری ها نیز اسباب حذفمان را فراهم می آورند! حتی در تهران هم بازنده نمی شوند! دلمان خوش است که ذوب آهن ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)