ارزیابی فان خال از پیروزی تاتنهام برابر آژاکس
سایر منابع:
سایر خبرها
چشمی: داور اول گل را مردود کرد و سپس دنبال توجیه بود
بازیکن استقلال می گوید بدون شک گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان سالم بوده است. به گزارش خبرگزاری همسو و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، روزبه چشمی بعد از تساوی برابر صنعت نفت گفت: نمی دانم در مورد اتفاقات چه بگویم، اول فصل در مورد داوری حرف زدم همه گفتند بس است و حرف نزن. از بیرون تیم گفتند حرف نزن ولی همه نتیجه اش را دیدند. او ادامه داد: هم گل ما در زمین سالم بود و هم در
خشم هواداران سپیدرود بعد از باخت (عکس)
به گزارش"ورزش سه"، برای هواداران سپیدرود در روزی که می توانستند با یک برد خانگی از سقوط فاصله بگیرند شکست سنگین با سه گل برابر همسایه مازندرانی موضوع قابل تحملی نبود. هواداران رشتی امروز و بعد از دریافت گل سوم عنان از کف داده و به رسم اکثر ورزشگاه های ایران با شکستن و پرتاب صندلی عصبانیتشان را نشان دادند. آن ها لیگ یک را حالا با تمام وجودشان حس می کنند. جایی که بعد از سال ها سختی و
ادعای باشگاه استقلال: فحاشی به مجیدی و حمله به اتوبوس استقلال
سایت باشگاه استقلال مدعی شد در زمان خروج اتوبوس استقلال از ورزشگاه تختی آبادان، تعدادی از تماشاگرنماها اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوس استقلال کردند. به گزارش مدال ، سایت باشگاه استقلال نوشت: متاسفانه در زمان خروج اتوبوس استقلال از ورزشگاه تختی آبادان، تعدادی از تماشاگرنماها اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوس استقلال کردند که این سنگ ها به اتوبوس برخورد کرد. همچنین تعدادی از هواداران با تجمع برابر درهای خروجی، علیه سرمربی استقلال فحاشی کردند. دیدار تیم های نفت آبادان و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید. ...
علوی: سقوط کرده ایم ولی با شرافت بازی می کنیم
سید محمد علوی شنبه شب پس از شکست تیمش برابر سایپا در هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور در نشست خبری، اظهار کرد: متأسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و همین باعث شد که با دو اشتباه فردی، دو گل نیز دریافت کنیم ولی رفته رفته بهتر و به بازی مسلط شدیم. او ادامه داد: نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم اما متأسفانه توپ های ما وارد گل نشد و تمرکز کافی را برای تمام کردن کار نداشتیم. بضاعت ما همین بود. ما
لیکنز: داور به اشتباه پنالتی گرفت/با تمام وجود اینجا هستم و با قلبم برای تراکتور تلاش می کنم
به گزراش وبسایت نود، جورج لیکنز پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: ابتدا می خواهم درمورد صحنه پنالتی صحبت کنم و باید بگویم که آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد، چون اکبر ایمانی قصد داشت از خودش دفاع کند و توپ به شدت به سمت وی آمد. در بازی برابر نساجی و چند بازی دیگر برای ما پنالتی نگرفتند. قانون فیفا
همه چیز به هفته پایانی رسید
امتیاز اندوخته دارند در هفته پایانی که روز پنجشنبه برگزار می شود در صورت کسب حتی یک امتیاز در بازی خارج از خانه مقابل پارس جنوبی به قهرمانی دست می یابند. از دیگر دیدارهای مهم، پدیده مشهد و سپاهان اصفهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند که این نتیجه به سود دیگر تیم های بالانشین جدول رده بندی شد. استقلال تهران نیز در بازی خارج از خانه برابر صنعت نفت آبادن به نتیجه بهتر از تساوی بدون گل
صادقی: فصل آینده هم من سرمربی تیم هستم
سهمیه می جنگند. این بازیکنان جوان با علوی که از وقتی که آمده توانسته تحول خوبی در تیم به وجود آورده است توانستند با روحیه بالا در بازی های خود حضور پیدا کنند. با این وضعیت واقعا نمی توان باور کرد که این تیم راهی دسته پایین تر شده است. سرمربی جوان سایپا در پایان گفت: بهرحال هر دو تیم در این دیدار بازی خوبی به نمایش بگذارد. ما در همان نیمه اول می توانستیم بازی را با سه گل به سود خودمان کنیم. البته این را هم باید بگویم که استقلالی ها در دقایقی از بازی توانستند بر بازی احاطه پیدا کنند.
واکنش مجیدی به مردود شدن گل تیمش برابر آبادان: امروز فوتبال ایران شاهد فوتبال ناپاک بود
سرمربی استقلال معتقد است که اشتباه داوری ای که منجر به مردود اعلام شدن گل آبی پوشان مقابل صنعت نفت آبادان بود، اشتباه سهوی نبوده است. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، فرهاد مجیدی در پایان دیدار استقلال و نفت آبادان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به بازیکنان استقلال بابت نمایش امروز آنها تبریک می گویم. به عنوان یک سرمربی باید از حقوق خودم دفاع کنم. امروز شاهد اشتباه داوری بودیم و من اسم آن را اشتباه نمی گذارم. وی ادامه داد: امروز فوتبال ایران شاهد فوتبال ناپاک نبود و شاهد یک فوتبال کثیف بودیم. انتهای پیام ...
فوتبال جهان|نیکو کواچ: 20 دقیقه بر جریان بازی احاطه داشتیم و می توانستیم گل بزنیم/ برای هفته آخر آماده ...
دیدیم. به مدت 20 دقیقه کاملاً بر جریان بازی احاطه داشتیم و می توانستیم به گل برسیم، اما از موقعیت ها بهره ای نبردیم. وی در پایان افزود: به هرحال اکنون رقابت قهرمانی به هفته آخر کشیده شده است و ما با تمام توان برای پیروزی در بازی سی وچهارم و هفتمین قهرمانی متوالی وارد میدان می شویم. انتهای پیام/
خلیل زاده: تیم های دیگر مقابل ما مثل ببر می شوند
به گزارش منجیل خبر به نقل از خبر ورزشی، شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر ماشین سازی گفت: گل بدی را خوردیم و این اتفاق است. موقعیت های زیادی داشتیم. امیدوارم در هفته بعد نتیجه بگیریم و قهرمان شویم. وی ادامه داد: کاری به رقیبان نداریم. ما امروز باید می بردیم و قهرمان می شدیم اما از هواداران تشکر می کنیم. جواب این هواداران را با قهرمانی خواهیم داد. ما خسته ایم و از
قطبی: دو پنالتی برای ما گرفته نشد/ این نتیجه عادلانه نبود
به گزارش ایلنا، افشین قطبی در خصوص بازی با ذوب آهن گفت: بازی عجیب و غریبی بود. از مهمان نوازی اصفهانی ها تشکر میکنم. کیفیت زمین بسیار بهتر از قبل شده بود و امروز ذوب آهن خوب بازی کرد. وی با بیان اینکه نتیجه می توانست متفاوت باشد، افزود: احساس میکنم دو پنالتی برای ما گرفته نشد؛ ذوب آهن از کمترین موقعیت های گل ساخت و از مدافعان و دروازه بان خوبی بهره می بردند. نتیجه 3بر یک عادلانه نبود و
پنالتی پارس جنوبی اشتباه بود/معنی حیاکن و رهاکن را نمی دانم
/> لیکنز ادامه داد: ما تمرینات زیادی انجام داده ایم و من بابت پنالتی هایی که برای ما گرفته نشد، خیلی ناراحتم و بهتر است که آرام باشیم، چرا که اکنون نمی شود کاری انجام داد. در بازی برابر نساجی و چند بازی دیگر برای ما پنالتی نگرفتند. سرمربی تراکتور ادامه داد: قانون فیفا می گوید وقتی توپ با چنین شدتی به سمت بازیکن بیاید نباید پنالتی اعلام کنند. وی در مورد تعویض حاج صفی نیز گفت: تعویض
نیازمند: هنوز شانس قهرمانی داریم
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده هنوز شانس قهرمانی داریم. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، پیام نیازمند پس از تساوی یک بر یک سپاهان برابر پدیده درمورد این بازی اظهار داشت: هر کاری که انجام دادم وظیفه ام بوده است. باید به تیمم در هر شرایطی کمک کنم. فرق باخت و تساوی در این بازی برای ما بسیار زیاد بود و خدا را شکر که
پرسپولیس از شکست خانگی گریخت
تیم فوتبال پرسپولیس از شکست خانگی برابر ماشین سازی تبریز گریخت و به تساوی یک بریک رضایت داد تا کار برای تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شود. به گزارش ایرنا، پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی رفت و با گلی که علی علیپور در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از شکست رهایی پیدا کرد. پرسپولیس در ادامه روند
مظفری: پنالتی پرسپولیس و گل استقلال درست بود، پنالتی پدیده اشتباه
سید اما آفساید اعلام شد. تنها صحنه ای که می توان گفت این گل آفساید بوده زمانی است که توپ با پاس بلند به مهدی قائدی رسید وگرنه در ادامه بازی هیچ خطایی رخ نداد و حتی توپ از خط هم رد نشده بود و قائدی به درستی توپ را ارسال کرد. در صحنه اول هم که توپ به قائدی رسید تلویزیون صحنه بازی را به درستی نشان نداد. مظفری با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی داور بازی سپاهان و پدیده گفت: در این بازی پنالتی که برای پدیده اعلام شد درست نبود و این پنالتی با اشتباه مسلم داور اعلام شد.مدافع سپاهان با تکل درست توپ را زد اما داور خطای پنالتی گرفت. ...
صحبت های علیرضا منصوریان و افشین قطبی در نشست خبری
در هفته بیست و نهم لیگ برتر ذوب آهن با نتیجه سه بر یک برابر فولاد خوزستان به برتری رسید. به گزارش مدال ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا رو شکر می کنیم. توانستیم پله به پله برویم جلو بازی خوبی را انجام دادیم. جوانان ما به یک بلوغ تاکتیکی رسیدند. کارهایی که در تمرین می خواهیم خدا رو شکر خوب انجام می دهند. امروز روزی بود که شکل بازی ما مثل بازی مقابل
والورده: انرژی لازم برای ادامه کار در بارسلونا را دارم
والورده از تمایلش برای ماندن در بارسلونا گفته است. به گزارش مدال ، ارنستو والورده ، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ختافه شرکت کرد. به گزارش موندو دپورتیوو، والورده گفت: "ختافه دو بازی مرگ و زندگی در پیش دارد و درست مثل والنسیا با تمام توان برای پیروزی بازی خواهد کرد. بنابراین می توانم انتظار داشته باشم بازی سختی در پیش داشته باشیم ولی ما هم از
قلعه نویی: باید با اختلاف 4-3 گل به پدیده می باختیم
به گزارش مشرق ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک برابر پدیده شهر خودرو گفت: قبل از اینکه درخصوص بازی صحبت کنم درباره پدیده حرف می زنم. باید به خاطر چنین تیم خوبی به فوتبال ایران تبریک می گویم. وی ادامه داد: باید با اختلاف 4-3 گل می باختیم و هیچ تیمی به اندازه پدیده پس از اینکه به گل رسیدیم، روی دروازه ما فرصت ایجاد نکرد. به گل محمدی، حمیداوی و هواداران مشهدی به خاطر چنین
باشگاه صلاح بداند کیانی لژیونر می شود
به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمد علوی شنبه شب پس از شکست تیمش در برابر سایپای تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: متأسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم ولی در ادامه بازی در کنترل ما بود. وی افزود: نیمه دوم این بازی را بسیار خوب شروع کردیم ولی واقعیت این است که بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند. علوی با اشاره به اینکه تعدادی از بازیکنان
قطبی: دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود
خیلی خوب بازی کرد. به منصوریان و تیمش تبریک می گویم. احساس کردم اتفاقاتی افتاد که می توانست نتیجه متفاوتی رقم بخورد. احساس می کنم باید دو پنالتی به سود ما اعلام می شد. این اتفاقات می تواند اثرگذار باشد. ذوب آهن از کم ترین موقعیت ها سه گل زد. سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما خیلی تلاش کردیم. باید به مدافعان وسط ذوب آهن و دروازه بان این تیم به خاطر عملکرد خوب شان تبریک بگویم. امشب
برای فوتبال و لیگ امسال متاسفم!
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال از داوری دیدار این تیم با نفت آبادان انتقاد کرد. امیرحسین فتحی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال درباره تصمیم داور دیدار آبی پوشان برابر صنعت نفت آبادان مبنی بر مردود اعلام کردن گل استقلال، گفت: برای داوری متأسف هستم. متأسفانه اتفاقات به شکلی است که هیچ چیز نمی توانم بگویم. داور کنار زمین با توپ چند سانتی متر فاصله داشت، اما اوت اعلام نکرد و
تارتار:دقت می کردیم درتبریز برنده می شدیم/مقابل پرسپولیس با تمام توان بازی می کنیم
به گزارش وبسایت نود، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: بابت دیروز عذرخواهی می کنم که نتوانستم به کنفرانس برسم. امروز بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تراکتورسازی خیلی خوب بود و به گل رسید، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که منجر به خلق چند موقعیت شد. اگر دقت می کردیم باید برنده می شدیم. از بازیکنانم تشکر
فرکی: در یک بازی سخت پیروز شدیم/در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشتیم
شناختی که از تیمم داشتم می دانستم که اگر این بازی در شرایط عادی برگزار می شد شاید ما خیلی راحت تر به پیروزی می رسیدیم اما پیروز شدن در این شرایط کار ساده ای نیست و حریف روی بخش دفاعی تمرکز داشت. آنها منتظر بودند تا از کوچکترین اشتباه ما استفاده کنند و بتوانند خیال شان را تا قبل از هفته پایانی راحت بکنند اما در نهایت ما با همه تلاشی که کردیم زمانی به گل رسیدیم که به نظرم حق ما بود که در این بازی
استرس کیفیت بازیکنان را کاهش داد
حسین فرکی سرمربی پیکان پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: این بازی در شرایط حساسی برگزار شد و قبل بازی خیلی ها منتظر بودند تا نتیجه این بازی چه می شود. تاکید ما بر این بود که باید برای موقعیت خودمان تمام تلاش خود را بکنیم و به پیروزی برسیم. در این بازی مالکیت توپ با ما بود و سخت بود تا بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم. حریف هم یک بازی بسته در نظر
برانکو: داور باید برای ما 3 پنالتی می گرفت نه یکی!/ برای برد به جم می رویم/ بودیمیر قرارداد دارد و عملاً ...
بازی به خرج دادند، تشکر کنم. امروز هم به خاطر هواداران مان متأسفم که با تمام توان ما را تشویق کردند، اما نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و با هم قهرمانی را جشن بگیریم. طبیعی است که بازی با پارس جنوبی در انتظار ماست و در آن بازی قهرمان مشخص خواهد شد. در فوتبال همیشه بهترین ها برنده نمی شوند وی ادامه داد: در این بازی تسلط کاملی داشتیم. ماشین سازی یک ضربه به سمت دروازه داشت که گل شد. ما
برانکو: گفته بودم قهرمان با سوت آخر مشخص می شود
/> بیشتر بخوانید: تساوی پرسپولیس، سپاهان و استقلال / قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می شود +عکس و جدول وی ادامه داد: متأسفم به خاطر هوادارانمان که بسیار عالی بودند. متأسفم از اینکه نتوانستیم با هم قهرمانی را جشن بگیریم. بازی با پارس جنوبی در انتظار ماست و در آن بازی این فرصت را داریم که قهرمان شویم. برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: ماشین سازی یک فرصت داشت و گل شد ما 19 شوت
طاهری:چرا کسی به داد استقلال نمی رسد؟
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به نظرم صحبت درباره این بازی یک چیز بی معنا است. همه دیدند که بازی در اختیار استقلال بود وما مشکل گل زنی داریم ولی بعد از کلی تلاش که به گل سالم می رسیم، گل را مردود اعلام کردند. او ادامه داد: در آن لحظه به کمک داور
لیکنز: داور به اشتباه پنالتی گرفت/با تمام وجود اینجا هستم و با قلبم برای تراکتور تلاش می کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جورج لیکنز پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: ابتدا می خواهم درمورد صحنه پنالتی صحبت کنم و باید بگویم که آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد، چون اکبر ایمانی قصد داشت از خودش دفاع کند و توپ به شدت به سمت وی آمد. در بازی برابر نساجی و چند بازی دیگر برای ما پنالتی نگرفتند
ربیع خواه: اگر تحقیق کنید می فهید که چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود
هافبک پرسپولیس می گوید تیمش در هفته آینده برابر پارس جنوبی جشن قهرمانی خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری همسو، محسن ربیع خواه، هافبک پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر ماشین سازی گفت: این فشارها طبیعی است زیرا صدرنشین هستیم و قهرمانی ما هر هفته به تعویق می افتد. هفته بعد پارس جنوبی را می بریم و قهرمان خواهیم شد. وی ادامه داد: نمی شود گفت خوب بازی نمی کنیم زیرا به اندازه کافی موقعیت
صحبت های ابراهیم صادقی و محمد علوی در نشست خبری
در هفته بیست و نهم لیگ برتر سایپا با نتیجه دو بر یک برابر استقلال خوزستان به برتری رسید. به گزارش مدال ، ابراهیم صادقی بعد از پیروزی 2 بر یک سایپا مقابل استقلال خوزستان، از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی کردند در این یک هفته خیلی با انگیزه تمرین کردند و من را به آینده خیلی امیدوار کرد. وی ادامه داد: بازی های ما تاثیری در سرنوشت لیگ ندارد که فرصت بهتری است به جوانان بیشتر