سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶

منصوریان، برادر و افتخار من است/ چیزی نمی گویم تا سردرد بیشتری داشته باشد!

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایسنا، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: دیشب از شهر زیبای اصفهان لذت بردیم. برای این بازی خیلی خوشحال هستیم چون سرمربی حریف، علیرضا منصوریان است که برادر و دوست عزیز من است. او مربیگری اش را با من شروع کرد. او هم افتخار من است و هم افتخار ایران. او یکی از بهترین مربیان جوان ایران است. خوشحالم او را بعد از هشت سال دوباره از نزدیک می بینم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)