دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۰

واکنش علی کریمی به شکست پرسپولیس + عکس

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به شکست این تیم مقابل ملوان واکنش نشان داد. به گزارش وبسایت نود ، پس از پنجمین شکست متوالی پرسپولیس برابر ملوان، علی کریمی نسبت به این شکست واکنش نشان داد. کاپیتان پیشین پرسپولیس پس از این باخت با انتشار لوگوی باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت: اگه همه هم برن، من که هوادارتم . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)