سایر منابع:
سایر خبرها
لواندوفسکی: نمی توانم چنین شبی را باور کنم
نیمه دوم با ورود روبرت لواندوفسکی به بازی برگشت و توانست 5 گل به ثمر برساند تا شب رویایی را برای هوادارنش رقم زند. لواندوفسکی هم مانند هواداران بایرن و سرمربی تیمش نمی تواند کاری را که در دیدار برابر ولفسبورگ انجام داده است باور کند. او بعد از بازی گفت: شب رویایی و شگفت انگیزی برای من بود. هر توپی را می زدم وارد دروازه می شد! اصلا فکر نمی کردم و تنها می خواستم شوت بزنم. با یک گل عقب
آزمون: مقایسه من و دایی درست نیست
هیچوقت درست نیست. فکر می کنی رکورد گلزنی علی دایی شکستنی باشد؟ تاکنون به این موضوع فکر هم نکرده ام اما خیلی دوست دارم همیشه برای تیم ملی گل بزنم. منظورم از گلزنی این نیست که بخواهم رکورد آقای دایی را بشکنم اما حس خوبی بعد از گلزنی دارم. در فوتبال باشگاهی به این اندازه از گلزنی خوشحال نشوم که در تیم ملی می شوم. به نظرت با توجه به این عملکرد و بازدهی ات در تیم ملی کارلوس کی روش حسرت نمی خورد که چرا
استیلی: تعویض های اجباری دلیل شکست بود/ فحاشی هواداران پرسپولیس زیبا نبود
اظهار کرد: فحش هایی که در پایان بازی هواداران پرسپولیس دادند، اصلا زیبا نبود. در کنار رفتار های هواداران برخورد دروازه بان پرسپولیس هم اصلا خوب نبود و فکر می کنم فوتبال را فدای همه چیز کردیم. استیلی در خصوص فحاشی هواداران ملوان، خاطرنشان کرد: کار هواداران ملوان هم اشتباه بود، قرار نیست اشتباه را با اشتباه پاسخ دهیم. اگر هوادار ما به سوشا بی احترامی کرد آیا به دلیل تحریک کردن هواداران نبود. البته
رجب زاده: فوتبال روی بدش را به نفت نشان داده
دفاع کنیم و گل نخوریم و چشم به ضد حملات داشته باشیم چون در جام حذفی جای هیچ اشتباهی نیست. وی افزود: البته اینطور هم نبود که بازی کامل دست گسترشی ها باشد ولی در نیمه اول بازی آنها میانه میدان و پشت 18 قدم ما حاضر می شدند. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما بازی را در دست گرفتیم و توانستیم کارهای ترکیبی انجام دهیم. بعد از آن هم روی یک ضربه ایستگاهی موفق شدم گل بزنیم و به مرحله بعدی صعود
لواندوفسکی:خودم هم شگفت زده شدم!
گل زدیم و این بی نهایت زیباست. اصلا نفهمیدم که سریع ترین هت تریک تاریخ بوندسلیگا را انجام دادم؛ در زمین که باشی تمرکزت صرفا روی فوتبال است. بعد از آنکه گل چهارم را زدم، به ساعت ورزشگاه نگاه کردم و تازه آن موقع بود که فهمیدم همه چیز چقدر سریع اتفاق افتاد. حالا این فقط یک بازی بود؛ باید بازی های بعدی مان را نیز به همین شکل ببریم. ما بایرن مونیخ هستیم."
مهمترین اخبار 8 ساعت گذشته
تیم وولسفبورگ پتانسیل بالایی در بوندس لیگا دارد. - استقلال 2-1 نفت تهران؛ پیروزی استاد برابر شاگرد تیم های استقلال تهران و نفت تهران از دیدار معوقه هفته ی پنجم لیگ برتر در ورشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا شاگردان مظلومی موفق به شکست نفت تهران شدند. - مظلومی: استرس بازی بالا بود سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی از استرس بالایی برخوردار
رضاییان: چرا در آزادی سرمان را می برند؟
تمرین با درد بازی کردیم. از خودم راضی نبودم با زور آمپول. میخواستم درخواست تعویض کنم اما با توجه به اینکه دیدم همه با مصدومیت از زمین خارج می شوند نتوانستم. وی ادامه داد: مویرگ سینه ام پاره شده بود و برای پاس دادن هم به مشکل خورده بودم و درد شدیدی تحمل می کردم. خودم از بازی ام راضی نیستم و انتظار ندارم کسی از آن راضی باشد اما تمام بازیکنان می دانند با چه شرایطی در زمین حاضر بودم و امیدوارم
به احترام اهالی رسانه از فوتبال خداحافظی کردم/ سپاهان رضایت نامه ام را برای تراکتور صادر نکرد/ امیدوارم ...
فوتبال آذربایجان در این تورنمنت حضور یافتم و به نظر خودم عملکرد قابل قبولی هم در جام جهانی داشتم. آناج: تیم ملی این روزها را چگونه می بینید؟ تیم ملی آینده روشنی دارد / گلایه ام را با کی روش مطرح کردم من قبل از جام جهانی تیم را زیاد خوب نمی دیدم زیرا از لحاظ سنی دچار مشکل بودیم ولی بعد از جام جهانی رویکرد کی روش را می پسندم. تیم ما بسیار جوان شده است و می تواند آینده
منصوریان: پوست فوتبال امارات را می کنم!
اماراتی ها بود که پرچم عربستان را بالا بردند. من پارسال همه اماراتی ها را زدم. خیلی زمان دارم و قول می دهم که پوست فوتبال شان را می کنم. او درباره بالا رفتن پرچم عربستان در کنار پرچم امارات قبل از بازی توضیح می دهد: من حاضر بودم 28 سال فوتبالم را بدهم ولی پرچم عربستان و امارات جلوی چشمم بالا نرود. وقتی این صحنه را دیدم گفتم خدایا تمام عقبه فوتبال من را بگیر ولی برنده این بازی باشم. حاضر بودم تمام
راهکار استقلالی ها برای شکست طارمی
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ امید در پاسخ به این سوال که پست دوست داری در بین مدعیان باشی، می گوید: من اصلا دنبال گلزنی نیستم. اینقدر می گویند گل بزن گل بزن که وقتی یکی دو هفته گل نمی زنم می گویند چرا گل نزدی؟ می گویم مگر وظیفه من است که حتما گل بزنم؟ این چیزها را بروید به فورواردها بگوئید چرا به من می گوئید؟ چنین خواسته ای فقط کار را برای من سخت تر می کند. یعنی وظیفه ام
برای پرسپولیس جان می دهم!
پرسپولیس زحمت کشیده است. او در دربی و دقایق پایانی پنالتی زده و ضربه اش را مقابل استقلال گل کرده است. پرسپولیسی ها باید قدر زحمات مازیار زارع را بدانند. من با این اتفاق هم موافق نیستم. بسیار خوب، با این شرایط فکر نمی کنی پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی در غیاب تو به مشکل بخورد؟ من اصلاً این غیبت را قبول ندارم. کارت زرد من باید پاک شود یا اینکه حداقل داور چهارم بگوید من چه گفتم.
طناز طباطبایی : الان خودت نباید غذا بخوری و اول باید بچه ات را سیر کنی
الان می خواهم بگویم خیلی حرف رادیکالی است شاید خیلی ها با من مخالف باشند و البته خیلی مسئله شخصی است ولی تصورم این است که با ازدواج و بچه دار شدن و با هر چیزی که از این دست به من اضافه می شود انگار که من یک مرحله عقب می روم و این حس کهنگی به من دست خواهد داد که حالا دیگر الان تمام شدم و بچه ام از من مهم تر است. الان خودت نباید غذا بخوری و اول باید بچه ات را سیر کنی. الان جیب خودت ممکن است خالی
بابت شکست از هواداران عذرخواهی می کنم/می خواستم خودم به زمین بروم
، چراکه اعتقاد دارم که این تیم برمی گردد و البته با قدرت هم برخواهد گشت. سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه تماشاگران و منتقدان نیز حق دارند از نتایج اخیر این تیم انتقاد کنند، تصریح کرد: توانایی های این تیم اثبات شده و شابسته حضور در بالای جدول لیگ یک است. وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با وجود باخت تماشاگران همچنان محمد ربیعی را یکصدا تشویق می کنند، تاکید کرد که
ماجرای بسیار جالب کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان و همسرش که سوژه فرصت طلبان شد
کرده اند. جالب اینکه توتونچی در یک برنامه فوتبالی به ما گفت که همه موضوع همانی است که خانم اردلان گفته و من زیاد اهل مصاحبه نیستم هر چند خودم دنبال این هستم که سوژه ایی باشد و مصاحبه ایی اما چون مورد ما خانوادگی است استدعا می کنم دوستان بیش از این موضوع را بزرگ نکنند. مهر اخبار مرتبط یزدانی در انتظار نامه نگاری استقلال با یانکی ها وظیفه من این نیست که درباره چیزهای دورریختنی حرف بزنم 2 خبر از پرسپولیس/ ستاره فولاد برای حضور در پرسپولیس تست داد؟ بهترین مربی باشگاهی جهان درسال2012 دختر تگزاسی تیم ملی فوتبال بانوان ایران+تصاویر شکست های پی در پی شاگردان افشین قطبی ...
اول ثابت کنید چیزی به اسم ایران وجود دارد! / گفتن "هنر نزد ایرانیان است و بس" جنایت است
هر حال واقعیتی است که درون ما هست و هیچ کس هم از شمول این حکم بیرون نیست، یعنی خود من هم که صددرصد مخالف با ناسیونالیسم هستم این وطن دوستی را دارم البته نه به آن مباهات می کنم و نه خجالت می کشم. این چیزی است طبیعی. ما به غرایز خودمان نه مباهات می توانیم بکنیم و نه می توانیم از آنها خجالت بکشیم. اینکه من به مادر خودم علاقه دارم نه مایه فخر من و نه مایه ننگ من است. چون این گونه امور از دایره ارزش
انصاریان: من بلال فروش بودم
امامزاده های پونک گرفتیم. این سکانس و حس و حال بیمارستان انقدر حس و حال سختی است که متاسفانه همه ما به نوعی درگیر این اتفاق بودیم. چرا در سن 34 سالگی یک دفعه از فوتبال کندی و آمدی سمت هنر؟ من فینال جام حذفی شاهین بوشهر و استقلال، بعد از پنالتی ها که فقط من گل زدم دیگر دوست نداشتم فوتبال بازی کنم. اولین اتفاق فوتبال بازی نکردنم برمی گردد به سال 84-85 که از پرسپولیس رفتم و بعد از آن
یک روز پوست فوتبال امارات را می کنم | فدراسیون جواب کار سیاسی اماراتی ها را بدهد
آنها رفوزه شدند. اگر قرار باشد ممنوع التصویر شوم اصلاً ناراحت نخواهم شد چون این روزها هر کس برای خودش یک رسانه ای دارد. همین الان هر آدمی می تواند با داشتن یه صفحه شخصی، حرفش را به گوش همه برساند. توضیحاتی که صدا و سیما داد برای شما قانع کننده نبود؟ قانع کننده نبود که من این حرف ها را زدم. من آقای ذکایی را دوست دارم که از مسئولان صدا و سیماست. آقای هاشمی و همین طور آقا زمانی هم از
حیایی:تحمل می کنم ودرکنارمردم می مانم
طبیعتا فرق دارد . بازیگر قلاده های طلا افزود: هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی ندارم به جز صفحه اینستاگرامم که به تازگی باز کرده ام و قبل از این برنامه هیچ فعالیتی در این صفحه نداشتم. هدف من از شرکت در این رقابت این بود که خودم را محک بزنم و ببینم می توانم استانداپ اجرا کنم و بلدهستم یا نه. اولین بارم هم بود که چنین تجربه ای داشتم. اجرای اول من بداهه بود ولی برای اجرای دومم با فکر و برنامه
تمام زندگی ام را از کارلوس کروش دارم
بماند. این کنفرانس برای من هم بسیار جذاب بود چون می دیدم خبرنگاران چقدر مشتاقانه از ما سؤال می کنند. در این چند ساله، تا به حال خبرنگاران و گزارشگران چنین استقبالی از ما نکرده بودند. تصویری که حالا در ذهن تان دارید با پیش از سفرتان به ایران چه تفاوتی دارد؟ من در جام جهانی جلوی ایران بازی کردم. همان زمان یکسری خبرها و اطلاعات درباره ایران داشتم و می دانستم کشور باتمدنی است که مردمی
واکنش پیشکسوت پرسپولیس به عمدی باختن استقلالی ها!!
فوتبالیست و هیچ انسانی بزنم و در صلاحیت من نیست که راجبه این موضوع نظر بدم، اما اتفاقات اون دیدار غیر عادی بود. منظورم این بود که عقب افتادن ما با سه گل در ابتدا و بعد تغییر نتیجه به نفع ما با نتیجه 4-3 اتفاق عجیبی بود که رقم خورد. حالا این که کم فروشی صورت گرفته یا خیر باید از بازیکنان آن زمان استقلال پرسید اما من هیچوقت به خودم اجازه نمیدم همچین تهمتی به کسی بزنم یا انسانی رو اینچنین قضاوت کنم
عابدزاده: حجازی بزرگ بود و بزرگ خواهد ماند
توپ هیچ وقت سلامتی ام را در اولویت نگذاشتم و برای حراست از دروازه سرم را هم جلوی توپ گذاشتم چه برسد به پاها و زانوهایم. فقط می توانم از این عزیزان سپاسگزاری کنم و صمیمانه بگویم دوست شان دارم. میرزاپور: بهتر بود نامم کنار عابدزاده و حجازی قرار نمی گرفت ابراهیم میرزاپور، دروازه بان سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان کمترین رأی را در نظرسنجی برنامه 90 درخصوص بهترین گلر تیم ملی بعد
استیلی: فینال زودرس با پرسپولیس داریم
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید استیلی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: عذرخواهی می کنم از بازی با راه آهن چون پرواز ما تاخیر داشت و نتوانستم به کنفرانس برسم به هر حال مسیر طولانی است و بازیکنانم قزوین هستند و من با ماشین شخصی آمدم و از این جهت عذرخواهی می کنم. جا دارد که از دوست و همبازی خودم که اسطوره فوتبال گیلان است یاد کنم مرحوم قایقران
مرگ سرمربی اسبق بایرن مونیخ
بعداً در اندونزی و ژاپن هم این دوره ها را گذاشت و در ایران فقط 15 نفر قبول شدند. حسن حبیبی اول شد، امیر آصفی دوم، یاوری سوم و من چهارم شدم. ما اصلاً کتاب و رفرنس داشتیم و سخت ترین امتحانات بود، امتحانات عملی هم بود. در سیستم ها و قوانین تا تغذیه و روانشناسی و... مثلاً یک بازیکن را تحویل می داد و می گفت روحیه اش را بالا ببر! خلاصه تغییر در فوتبال ایران از آن کلاس شروع شد و وقتی ما ها رفتیم سر تمرین بازیکنان دیدند که تمرین و نحوه بازی و همه چیز عوض شده و تغییر را باور کردند. طرفداری
مازراتی پسرم دروغ است؛بنز دارد!
دادند. به ما هم دادند. البته وزیر وقت ورزش نمی خواست به من این مجوز را بدهد. بعد دیدند زشت است به همه این مجوز را دادند به رییس فدراسیون ندهند. نامه جداگانه ای نوشتند و دادند. خبرنگار ان روزنامه مدعی است که اسنادی دارد... که ندارد. من گفتم اقا قبول دارم. اگر اسناد دارد ارائه کند یا به دادگاه بدهد. اصلا به خودمان بدهد. من 10 سال است که در ورزش مدیر هستم. پسر من فوق لیسانس
48 درصد دختران جوان تمایل دارند همسر دوم شوند
، از نظر من قابل اعتماد نبوده و امکان دارد من هم روزی دلش را بزنم و دنبال نفر سومی بگردد. زهرا، دختر 23 ساله ای که تا به حال ازدواج نکرده است در این رابطه می گوید: به هیچ وجه دوست ندارم شوهری داشته باشم که تنها بخشی از فکر و ذهن او برای من باشد. او ادامه می دهد: همسر دوم شدن به معنی ورود به زندگی مشترکی است که به دلایل مختلف از هم پاشیده شده یا در حال فروپاشی است. بر این اساس
سوسا: همیشه انتظار دارم بهتر شویم
بسیار سخت را گرفتیم و از کسب آن هم خوشحالیم. در طول دیدار، سوسا بر سر ماریو سوارس فریاد می کشید. سوسا در این زمینه هم گفت: همیشه از خودم انتظار دارم که بهتر و بهتر شوم. همین را هم از بازیکنانم انتظار دارم. همواره دوست دارم آنها را به سمت بهتر شدن ببرم. می دانم که با این کار، همه مان می توانیم سود ببریم. ماریو به کمی زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را در تیم ما پیدا کند. او باید خودش را باور کند. از او انتظار بیشتری دارم. انتهای پیام
بیرانوند می خواهد بزرگ شود باید به بزرگ تر احترام بگذارد
در لیگ پانزدهم پسندیدی؟ مهدی طارمی و کاوه رضایی مهاجمان پرسپولیس و ذوب آهن، عملکرد فوق العاده ای داشته اند. مهدی ترابی هم در سایپا یک پدیده است. ارسلان مطهری و آرش رضاوند هم جوانان شایسته ای هستند. همین طور دفاع وسط تیم امیرمحمد دانشگر که می تواند آینده بسیار خوبی داشته باشد. سیدجلال، دلت برای پرسپولیس تنگ نشده است؟ من در حال حاضر بازیکن نفت هستم و تمام تمرکز خود را روی این
ناواس : آن روز با همسرم کلی گریه کردیم!
/> جابه جایی با دخئا شنیدن این اخبار اصلاً خوشحال کننده نبود. تا قبل از روز آخر نقل و انتقالات (31 آگوست) اصلاً خبری نبود. اوایل صبح هم صحبتی نبود ولی بعد این صحبت ها مطرح شد و همسرم گفت سرنوشت دست خداست. دوست نداشتم از رئال بروم. از زمانی که به رئال آمدم، رؤیایم حضور در اینجا بود. آن روز خیلی سختی کشیدم. عملکرد خوبی در رئال داشتم ولی از اینکه حتی نتوانسته بودم در 3 بازی متوالی برای تیم
فکر می کنند معلول نباید ازدواج کند/ همسرم باید چشم های مهربانی داشته باشد
خیلی دلم برای دیده چهره پدرومادرم تنگ شده است. اما فکر می کنم اگر یک روز بینایی ام را به دست بیاورم سریع می پرم جلوی آینه تا چهره خودم را ببینم. چون دلم برای دیدن چهره خودم خیلی تنگ شده است. خیلی دوست دارم چهره همسرم را ببینم. نه اینکه ظاهرش برایم مهم باشد نه. همسرم اگر زشت ترین مرد جهان هم باشد برایم اهمیتی ندارد. ولی خب واقعا کنجکاوم چهره اش را بدانم. البته یک تصویر ذهنی از چهره اش دارم. اما حس می کنم حتما چشمهای مهربانی باید داشته باشد.
دی ماریا: مسی، پسری آرام و دوست داشتنی است
بازگشتم به برنابئو اتفاق دوست داشتنی ای باشد. البته اگر گل بزنم خوشحالی نمی کنم. این باشگاه به خاطر موفقیت هایی که در آن داشته ام جایگاه خاصی برای من دارد. و نظرت در مورد لیونل مسی؟ لئو غیر قابل توصیف است ؛ این چیزی است که می توانم درباره اش بگویم. اگر ما عناوین قهرمانی و فوتبال را کنار بگذاریم او شخصیت فوق العاده ای هم دارد و دوست بی نظیری برای من است. به نظر من تمام کارهایی که او