دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صراط نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۳

دوستان لطفا فیلم نبینید تا توهم نزنید!

صراط: کنار دستی من بعد از پایان فیلم، پس از خمیازه ای طولانی به سمت من برگشت و با لبخندی گفت نیکی کریمی با آن تب خالش در شمارش روزهای انتظار – سه روز – اشتباه کرده، دو روز و نیم بیشتر نبوده. نیم روز طلبمان! براستی اگر 3 روز می شد 10 روز یا اگر برف و لیف و تسبیح و شناسنامه ومهناز و... زودتر می آمدند، چه می شد و چه می کردیم؟ به نظرم فیلم جا داشت تا 15-10 روز دیگر ادامه یابد تا شاهد سریالی جهانشمول می شدیم، درجه یک. شاید در آن سریال پر از موقعیت و فضا ، بالاخره میو پیدا می شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)