سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۲

پاشایی: اول بازیکن استقلال روی گلر ما خطا کرد/بازیکنان احساسی نمی شدند می ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، مهدی تارتار پس از تساوی 3 بر 3 مقابل استقلال به دلیل محرومیت در سالن نشست خبری حاضر نشد و حسین پاشایی دستیارش در نشست خبری گفت: به نظرم این بازی یکی از بهترین بازیهای لیگ این فصل بود و هر دو تیم فوتبال بازی کردند و فراتر از انتظار بازی کردیم و آن هم با جوانانی گمنام. فکر می کنم داور در برخی از صحنه ها اشتباه تصمیم گرفت با این حال می گویم زرگر یکی از برترین داواران لیگ است و اشتباه های بچگانه خودمان مرتکب شدیم نتوانستیم پیروز شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)