دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۹

"ئاله کوک"، کمبودهای صاحب را به مسئولان گوشزد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، بهزاد رشیدی، شهردار صاحب در برنامه زنده رادیویی صدای مرکز کردستان که با عنوان "ئاله کوک" شامگاه جمعه از شهر صاحب به صورت زنده پخش شد، آن را کاری فرهنگی و ارزشی برای مردم دانست. وی این اقدام صدا و سیمای مرکز کردستان را ستود و از مدیریت جدید این مرکز برای بردن رادیو به صورت زنده به میان مردم صاحب تقدیر کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)