دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۳

توقیف 2 شناور سعودی در آب های بوشهر

به گزارش روابط عمومی فرماندهی دریابانی بوشهر، قلندر لشکری اظهار داشت: دریابانی ناجا اجازه هیچ گونه فعالیت غیرمجاز به سودجویان و متخلفان را نخواهد داد. وی در تشریح عملیات توقیف دو شناور سعودی گفت: روز گذشته دریابانان مستقر در آب های جنوب کشور با استفاده از تجهیزات الکتریکی و اپتیکی از حضور دو فروند شناور در آب های استحفاظی کشورمان در جنوب مطلع شدند. لشکری خاطرنشان کرد: با حضور در محل مورد نظر، دریابانان با دو فروند شناور که با پرچم کشور عربستان در حال صیادی غیرمجاز در این منطقه بودند روبرو شدند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)