دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۴

زن ها از مردها بیشتر دیابت می گیرند

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تحقیقات نشان می دهد که خانم ها در مقایسه با آقایان دارای طول عمر بیشتری هستند اما مطالعات اخیر نشان می دهند که خطر ابتلا به دیابت نوع اول در خانم ها بیشتر از آقایان است. مطالعات نشان می دهند که احتمال مرگ بر اثر بیماری های قلبی در خانم ها دو برابر بیشتر از آقایان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)