چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۵

توضیحات وزیر اقتصاد درباره نامه به رئیس جمهور

شادا: وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره نامه ای که به همراه سه عضو دیگر کابینه به رئیس جمهور نوشته است، گفت: این نامه در راستای تقویت بازار سرمایه و ارائه گزارشی از واقعیت های این بازار به رئیس جمهور محترم بوده و اتفاق جدید و ویژه ای نبوده و نیست. علی طیب نیا توضیحاتی درباره نامه ای که به اتفاق سه وزیر دیگر درباره وضعیت بازار سرمایه به رئیس جمهور کشورمان نوشته، توضیحاتی ارائه کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)