چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۶

عسگراولادی: نامه 4 وزیر باید محرمانه می بود

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید وضع اضطراری اقتصادی اعلام کند، گفت: 4 وزیر کابینه دولت با ارسال این نامه در واقع وضعیت بحرانی اقتصاد کشور را به رئیس جمهور گزارش دادند. اسدالله عسگراولادی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه نامه مشترک 4 وزیر به رئیس جمهور درباره وضعیت اقتصادی کشور نوعی درددل بود، اظهار داشت: به اعتقاد بنده اگر مسئله رکود برطرف نشود اقتصاد کشور زمستان سختی را خواهد داشت حتی برخی از صنایع به مرز ورشکستگی خواهند رفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)