پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۳

خاطره رویانیان از هادی نوروزی؛ "پر سپولیس بدون هادی نمی شود"

مدیر عامل سابق پر سپولیس با بیان یک خاطره از هادی نوروزی گفت: این بازیکن فردی بسیار مظلوم بوده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد رویانیان در مراسم ختم "هادی نوروزی" با ابراز تاسف از درگذشت هادی نوروزی، اظها ر کرد: من 28 ماه با هادی نوروزی در ارتباط بودم، امسال هم بابت مساله ای که مدارک نوروزی داشت با من تماس گرفت تا مشکلش را حل کنم. نوروزی انسان نجیب و با اخلاق و فرد بسیار مظلومی بود. من الان مظلومیتش را می فهمم. نوروزی بازیکن بسیار متعصب و با اخلاقی بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)