دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۲

جمشیدیان: دلیلی ندارد به سمت این آقا بروم/ کاری با او نداشتم

احمد جمشیدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد بازی با استقلال گفت: بازی بدی نبود. طبق برنامه پیش می رفتیم و بیشتر زمان بازی نیز دست ما بود و قسمت بود که در دقایق پایانی گل بخوریم. وی ادامه داد: استقلال هم تیم بزرگی است اما ما برنامه داشتیم و اتفاقا در دقایق پایانی نیز داشتیم طبق برنامه پیش می رفتیم که گل خوردیم. جمشیدیان در مورد اینکه چرا به سمت امیر قلعه نویی نرفته است، گفت: دلیلی ندارد به سمت این آقا بروم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)