چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۷

دانشگاه ها و موسسه های عالی دولتی از سال 95 سطح بندی می شوند

بندرعباس- ایرنا - معاون آموزشی وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری گفت: طرح سطح بندی دانشگاه ها و موسسه های عالی دولتی به صورت آزمایشی آغاز شده که پس از رفع نقص های آن از سال 95 اجرا می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)