سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلام نو ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۹

مدیرعامل پرسپولیس به کمیته انضباطی حمله کرد

به گزارش سلام نو، دو روز قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به هفته هشتم را اعلام کرد که مهم ترین آن، محرومیت دوباره ی فرشاد احمدزاده بود که به زعم کمیته انضباطی به علت توهین و تهدید داور صادر شده بود. این اتفاق، واکنش های مختلفی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت؛ از یک سو عده ای از هواداران پرسپولیس نسبت به رفتار احمدزاده و عملکرد او در این فصل واکنش نشان دادند و عده ای دیگر هم علیه کمیته انضباطی موضع گرفتند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)