دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۶

22 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی رباط کریم تخریب شد

علی بیگی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به تذکرات متعدد و حفظ اراضی کشاورزی که در واقع سرمایه ملی به شمار می روند در شهرک های صنعتی کاظم آباد و ده حسن ساخت و سازهای بر روی اراضی کشاورزی صورت گرفته بود که با سیر مراحل قانونی از سوی ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اعمال و تعداد 22 واحد غیرمجاز تخریب شد و به حالت اولیه برگشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط