چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۰

یک برد و یک باخت حاصل کار 2نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال امید کشور

به گزارش ایرنا هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امید کشور چهارشنبه برگزار شد که تیم فولاد خوزستان در مقابل حریفش به برتری رسید اما نفت اهواز تن به شکست داد. در این هفته از رقابت ها تیم های فولاد خوزستان و مس کرمان در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسید. در این دیدار امید صیدالی (2گل) و شایان حسنی برای فولاد گلزنی کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)