پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۲

چشمی: کاپیتانی مسئولیتم را بالا برد

زهر چشم خوبی از حریفان گرفتیم کاپیتان تیم ملی امید ایران گفت: بازوبند کاپیتانی مسئولیتم را بالا برد اما بازیکنانمان آنقدر بزرگ بودند که توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. روزبه چشمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مقام قهرمانی رقابت های غرب آسیا عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و شرمنده مردم نشدیم. هدف ما موفقیت در رقابت های مقدماتی المپیک است تا پس از سال ها مجوز حضور در این رقابت ها را بگیریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)