چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۴

شیخ نشین امارات هم آمریکا را به شروع غنی سازی تهدید کرده است!

اد رویس نماینده جمهوری خواه ایالت کالیفرنیا و رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس نمایندگان این کشور گفته که یوسف العتیبه سفیر شیخ نشین امارات متحده عربی در واشنگتن طی یک تماس تلفنی به وی اطلاع داده است که این کشور دیگر به توافق هسته ای خود با آمریکا متعهد نخواهد ماند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)