دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بهار نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۰

آب و نفت را بردید،فقط گردوخاک برایمان ماند

گروه جامعه: صبح روز دوشنبه جمعی از مردم و فعالان محیط زیست اهواز صبرشان تمام شد و در تجمعی مقابل ساختمان استانداری نسبت به استمرار آلودگی هوا و انتقال آب کارون اعتراض کردند. به گفته معترضان این تجمع در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت. تجمع کنندگان در برابر ساختمان استانداری خوزستان شعار دادند: هوای پاک حق مسلم ماست ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)