پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۶

مکانی: همه می خواستند فرشته نجات پرسپولیس باشند/ بازی احساسی شده بود

به گزار ش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سوشا مکانی در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم اظهار داشت: نبود هادی نوروزی جو مسابقه امروز را احساسی کرده بود فشار سنگینی بر بازی حاکم بود و همه احساسی شده بودند. وی ادامه داد: همه می خواستند فرشته نجات پرسپولیس باشند تا پیروزی را به خانواده مرحوم نوروزی و تماشاگران پرسپولیس تقدیم کنند. اما باز هم اتفاقات فوتبالی گریبانگیرمان شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)