چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۳

کمال تبریزی: اعتقادی به احمدی نژاد نداشتم

کمال تبریزی گفت: من از همان روز اول اعتقادی به آقای احمدی نژاد نداشتم. همان موقعی که رای آورد هم ما نه نفر شدیم و برای آقا نامه نوشتم و گفتیم که این راه نتیجه ای ندارد. کماکان هم در طول آن 8 سال رفتار من و تعدادی دیگر از همفکرانم با این شیوه مدیریت مخالف بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)